5 2 kuren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

På bloggen klidfaster.dk er der en der er på 5-2 kuren, og hun lægger en masse lækre og spændende opskrifter op som kan bruges på faste dagene. Kan godt anbefales, hvis man mangler lidt inspiration

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2014

Lukas&Liam<3

TanyaGR skriver:

På bloggen klidfaster.dk er der en der er på 5-2 kuren, og hun lægger en masse lækre og spændende opskrifter op som kan bruges på faste dagene. Kan godt anbefales, hvis man mangler lidt inspiration

Der har lige været det der "en kur der dur". Og der var det den kur der fik flest point udaf juice kuren, lchf, stenalder, dukan og 5 2 kuren og det er både en læge og en kostvejleder (mener jeg hun var) som gav point

Anmeld

12. februar 2014

SomViSerDet

Maria&Lukas skriver:

Der har lige været det der "en kur der dur". Og der var det den kur der fik flest point udaf juice kuren, lchf, stenalder, dukan og 5 2 kuren og det er både en læge og en kostvejleder (mener jeg hun var) som gav point

Vil bare lige gøre opmærksom på, at man ikke kan tage deres karaktergivning for gode varer i det tv-program. 

I hvert fald diætisten i det program er meget forudindtaget vedr. netop denne kur, da det er den kur hun personligt sværger til og har skrevet bog omkring. 

Dermed ikke sagt, at det ikke kan være en ok kur. 

Jeg vil til enhver tid anbefale LCHF-kuren. 

Anmeld

12. februar 2014

wamse

jeg overvejer at springe over til 5:2 fra Dukan, for synes godt nok, at jeg er ved at være ret fantasiforladt i forhold til kost på mine rene protein dage

Men er i tvivl om jeg så bare ville begynde at tage på igen, når jeg springer fra en kur til en anden.

Anmeld

12. februar 2014

L&V

HopinWishin skriver:

Er der nogle af jer der har erfaringer med kuren??=)

Kender flere der har rigtig gode erfaringer med det og har nemmere ved den da man spiser relativt normalt de 5 dage. Det varriere os meget om folk spiser 0 eller 500kcl. Det hedder nemlig bare OP til 500 det er ikke et krav.. Er medlem af en 5-2 gruppe på fb den er super.

Anmeld

12. februar 2014

HopinWishin

TanyaGR skriver:

tak for tippet =)

Anmeld

15. februar 2014

Fru Hansen

Rockertand skriver:

Det er valgfrie dage - dog må du ikke faste 2 dage lige efter hinanden.

Tak så er det jo lidt nemmere at passe ind i en travl hverdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.