5 2 kuren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.518 visninger
26 svar
25 synes godt om
10. februar 2014

HopinWishin

Er der nogle af jer der har erfaringer med kuren??=)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2014

Sisse Vinther

HopinWishin skriver:

Min mor er på den. 5 normale dage, 2 faste. Hun har Tirsdag og Torsdag hvor hun ikke spiser. Over den sidste måned har hun tabt 4,2 kg.

Anmeld

10. februar 2014

mortilfreja

Kan ikke være sundt!! Og med mindre man fortsætter, så vil man da tage på igen så snart man stopper med at faste to gange om ugen.. Omlægning af kost og motion er den rigtige vej til et vægttab der også holder på sigt!

Anmeld

10. februar 2014

Chili

mortilfreja skriver:

Kan ikke være sundt!! Og med mindre man fortsætter, så vil man da tage på igen så snart man stopper med at faste to gange om ugen.. Omlægning af kost og motion er den rigtige vej til et vægttab der også holder på sigt!

Den er sund, og meget lægeligt bevist. Når man er færdig med at tabe sig, faster man bare 1 dag.

Anmeld

10. februar 2014

Chili

HopinWishin skriver:

Jeg synes den er så god! Både min mand, min mor, søster og jeg har stor succes med den!
Min søster lider fx at kroniske rygsmerter og bare på 3 uger med 5:2 tager hun allerede halv dosis!
Den er også rigtig nem i hverdagen, og man har stadig lov at "hygge" sig i weekenden og til fødselsdage fx

Anmeld

10. februar 2014

Rockertand

mortilfreja skriver:

Den er blåstemplet af eksperter - faktisk i sådan en grad, at alle raske voksne tilrådes at faste jævnligt.
Der er nyligt sendt et program, hvor værten fastede - og hans blodprøver og fedtprocent osv. blev bedret markant, det var ret interessant at se, hvad det kan gøre.

Anmeld

11. februar 2014

Sisse Vinther

mortilfreja skriver:

Når man har tabt det ønskede antal kilo så faster man bare 1 dag om ugen.
Lægerne siger at den er sundere end mange slankekure, da denne er en diæt, og idet at du må spise alt det du vil og plejer får du alle de vitaminer du plejer uden særkost.

Anmeld

11. februar 2014

Jibbe

Den er også antiinflammatorisk, altså fasten, så betændelsestilstande forbedres.

Anmeld

11. februar 2014

A&F

Den er bare så god, og man får det virkelig bedre indeni. Min mor er sund og rask, og ser godt ud i en alder af 53 år. Min mor har fastet hver mandag og torsdag de sidste 5 år . Dog af islamiske grunde, da det er en sædvane fra Profeten Muhammeds tid. At han fastede to gange i ugen. Så synes det er interesant at fasten bliver brugt i dag

Anmeld

11. februar 2014

lineog4

Er lige begyndt igen. Startede før jul, men der skete det for mig at jeg bare voldåd dagene mellem fasten.

har læst og læst, og er ikke i tvivl om at faste er en god ting for din krop. Fasten er en del af mange forskellige kulturer, til yogafaster man, i islam som en anden skriver, kulte i det gamle Grækenland osv. 

krydser fingre for jeg har rygrad til normalt madindtag dagene mellem faste....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.