5 2 kuren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Min mand bruger den... Så jeg er ikke helt inde i den, men er det ikke noget med, at man må indtage 600 kalorier på sine faste dage?

Anyway, min mand bruger den, og har gjort det i små 4 uger - og sammen med sin træning, taber han nu ca. 1 kg om ugen

Kh Mom

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2014

HopinWishin

Det lyder egentlig nemt nok.. Med man kun ska fokuserer på to dage... Tænker bare om man bliver dårlig iløbet af sådan en dag...

Bum bum måske man skulle prøve

Anmeld

11. februar 2014

Fru Hansen

til jer der har prøvet kuren...

skal det være de samme to dage man faster hver uge?

Må man f.eks. faste tirsdag+torsdag i uge 1 og onsdag+lørdag i uge 2 ?

Eller skal der være fastlagte intervaller og rytme mellem dagene?

Anmeld

11. februar 2014

Rockertand

Fru Hansen skriver:

til jer der har prøvet kuren...

skal det være de samme to dage man faster hver uge?

Må man f.eks. faste tirsdag+torsdag i uge 1 og onsdag+lørdag i uge 2 ?

Eller skal der være fastlagte intervaller og rytme mellem dagene?

Det er valgfrie dage - dog må du ikke faste 2 dage lige efter hinanden.

Anmeld

11. februar 2014

lineog4

HopinWishin skriver:

Det lyder egentlig nemt nok.. Med man kun ska fokuserer på to dage... Tænker bare om man bliver dårlig iløbet af sådan en dag...

Bum bum måske man skulle prøve

Synes faktisk fastedagene er nemme - tænker slet ikke på mad, men snyder også lidt og bruger mælk i min the (skal jo være holdbart).... Og nej bliver overhovedet ikke dårlig og faktisk heller ikke mere sulten end jeg kan få tankerne væk. Men jeg tisser mere

Anmeld

11. februar 2014

*Pingvinen*

Jeg vil prøve at kombinere den med mit Paleo.
Jeg vil så faste fra søndag kl 14 - mandag kl 14 og igen fra onsdag kl 14 - torsdag kl 14. Hørte nemlig i programmet ''En kur der dur'' at det er en mulighed at gøre det sådan.
På den måde ville det kunne fungere rigtig godt for mig. Så det skal prøves...

Anmeld

11. februar 2014

modesty

Min mand prøvede det og kunne ikke. Han fik det simpelthen dårligt på fastedagene, med hovedpine og svimmelhed.

Anmeld

12. februar 2014

twinny

Mom skriver:

Min mand bruger den... Så jeg er ikke helt inde i den, men er det ikke noget med, at man må indtage 600 kalorier på sine faste dage?

Anyway, min mand bruger den, og har gjort det i små 4 uger - og sammen med sin træning, taber han nu ca. 1 kg om ugen

Kh Mom

Jo i det program der blev sendt. Mænd skulle have 600 og kvinder 400 kalorier på sine faste dage. Mener tallene lå der omkring. 

Anmeld

12. februar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
twinny skriver:

Jo i det program der blev sendt. Mænd skulle have 600 og kvinder 400 kalorier på sine faste dage. Mener tallene lå der omkring. 

Ja jeg mente det nok, det med kalorierne

Min mand bruger det, og føler sig godt tilpas.. Og det har hjulpet.

Tak fordi du gav dig tid til at svare (troede lige en stund, at folk ikke gad svare )

Anmeld

12. februar 2014

*Pingvinen*

twinny skriver:

Retter lige....
Mænd skulle have 600 kcal og kvinder 500 kcal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.