Brug for nogle andre øjne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2014

Anonym trådstarter

FrkGranger skriver:

Dejligt at høre i har fået snakket sammen og han er villig til at gøre noget ved det.

Hold fast i din beslutning og vis ham at du ikke vil acceptere hans udbrud, heller ikke råben eller skrigen.

Det kan sætte dybe ar at leve i et hjem hvor mor og far råber af hinanden og af børnene.

Hilsen en der trods en masse bearbejdning hos psykologer, stadig kan farer sammen og ryste som en lille hund, hvis nogen pludselig kommer med et udbrud af vrede

Jeg ved selv hvordan det er. Har jo selv været der. Dog er det min kæreste gør ikke så slemt som det jeg har været igennem. Som både bestod af tæsk med knytnæver og trækken i håret. Samt man ikke kunne slappe af i nærheden af min far fordi han kunne vende på en tallerken med et knips.
Og min mor har prøvet og beskytte os. Men det er ikke rigtig lykkedes. Og det har også gjort at jeg har set mine forældre skændes.

Men han er godt klar over at jeg ikke vil tolerere dette mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Jeg ved selv hvordan det er. Har jo selv været der. Dog er det min kæreste gør ikke så slemt som det jeg har været igennem. Som både bestod af tæsk med knytnæver og trækken i håret. Samt man ikke kunne slappe af i nærheden af min far fordi han kunne vende på en tallerken med et knips.
Og min mor har prøvet og beskytte os. Men det er ikke rigtig lykkedes. Og det har også gjort at jeg har set mine forældre skændes.

Men han er godt klar over at jeg ikke vil tolerere dette mere.

Hvordan gik det ved lægen i går?

Anmeld

11. februar 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Hvordan gik det ved lægen i går?

Det gik rigtig fint. Han skal ned på et eller andet center som har speciale i dette. Men da vores læge ikke vidste om der var ventetid. Så skulle vi ringe når vi fik et brev fra dem. For hvis de f.eks har længere ventetid så skal vi sætte noget andet i værk. Og så har han fået nogle redskaber til at lære at kontrollere hans temperament. Og allerede nu kan jeg mærke han virkelig forsøger. Han har ikke været sur en eneste dag siden. Fordi hansiger han lige går en tur når det er ved at brænde på og dette har kun været nødvendigt en gang indtil videre.
Så jeg er super glad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.