Børn med næsten samme fødselsdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2014

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Anonym skriver:

Er der nogen der har børn med næsten samme fødselsdato? Og hvordan har i det med det? 

Vi er igang med pb2, og hvis jeg er heldig at være blevet gravid denne gang, vil terminen være lige op og ned ad den stores fødselsdag. Og det kan jeg ikke helt finde ud af hvordan jeg har det med. 

I min familie er vi vant til fælles fødselsdage og det har aldrig været et problem, kun hyggeligt :-)men vi har også mange fødselsdag omkring december og der er kun kommet flere med årene.

26. Nov - min datter
30. Nov - min søster
06. Dec - min kusine
07. Dec - min svoger og mig
09. Dec - min kusines datter
10. Dec - min datters fætter
14. Dec - min søster
15. Dec - min kusine
16. Dec - min svigerinde
17. Dec - min mor
19. Dec - min svoger
21. Dec - min pap bedstemor

Derudover et par stykker som erlængere ude i familien. Så der er travlt i december...

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2014

pernille.23

her har den store og lille fødselsdag med 3 dags mellemrum og jeg har 12 dag efter. så det er en dyr dyr måned, vi har både holdt sammen og hver for sig.. børnene er vist ligeglade, de bliver 3 og 10 år. de har så deres egen dag hvor det bestemmer hvad vi skal( indenfor rimlighedens grænser) vi snakker juli måned så gerne på bakken eller lign.

Anmeld

8. februar 2014

Tranebaer

Ser ikke noget problem i det

Mine brødre har fødselsdag med 12 dages mellemrum, og vi har altid inviteret familien til fællesfødselsdag. De får jo ikke samme gaver eller noget (ville også være underligt med 9 års mellemrum mellem deres alder). 

Min kusine og fætter har fødselsdag med 6 dages mellemrum, og har også altid holdt det sammen. Der har altid været en lagkage med grøn glasur og en med lyserød glasur, så de havde én hver, hvor de havde bestemt hvad der var i.

Anmeld

8. februar 2014

millesofie

Anonym skriver:

Er der nogen der har børn med næsten samme fødselsdato? Og hvordan har i det med det? 

Vi er igang med pb2, og hvis jeg er heldig at være blevet gravid denne gang, vil terminen være lige op og ned ad den stores fødselsdag. Og det kan jeg ikke helt finde ud af hvordan jeg har det med. 

jeg har det lidt på samme måde 
men mon ikke man finder ud af det 

jeg har termin dagen før kærestens dreng 
og der kommer til at være 6 års til forskel så.. 
øv øv 

men jeg tænker at så længe det ik er samme dag ik 
min datter og min kæreste har med en dags mellemrum og min kærestes datter og min mor har med to dages mellemrum 

lidt fjollet men ja der er jo intet af gøre ved det 

Anmeld

8. februar 2014

Krussedulle

Anonym skriver:

Mine de små har godt nok med 3 ugers mellemrum.

Men jeg ville ikke se noget problem i at holde en fælles fødselsdag med gæster.

Så længe de også blev fejret på deres dag, hver især

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.