Fortæl mig lige at jeg IKKE skal anskaffe mig en kat..!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2009

Bondepigen

Jules skriver:

Katte er simpelthen dejlige!!!! Ingen tvivl der...Bare de har vand,mad plus en ren kattebakke og blir nusset lidt engang imellem så er de tilfredse....
De kan selvfølgelig lave ulykker men det høre med...

Syntes der er mange flere for end imod ved at have kat...
men det skal du jo vurdere...
Ang.Jeppes allergi blir du jo nødtil at prøve for at finde ud af det?

Du skal ikke anskaffe dig en kat, hvis din søn har allergi.

Min kæreste har alle dage været allergisk overfor hunde. Han kunne ikke tåle sin fars hund, men de beholdt den alligevel.

Han har aldrig været allergisk overfor katte, derfor har vi 2 stk. Men nu har han været ved lægen pga. sin nældefeber, han fik lavet en allergi test, som viste, at han var allergisk overfor kat .

Det spurgte vi selvfølgelig ind til, hvordan det kunne være? Han var i øvrigt ikke længere allergisk overfor hund.

Nå, men vi fik af vide, at når man har allergi, så kan dét man bliver udsat for gennem længere tid føre til, at man bliver allergisk overfor det.

Dog har vi stadig vores katte, da han ikke er plaget af nældefeberen pga. dem, men pga. varme/kulde forandringer. Katte allergien viser sig ved astma, men det er ikke så slemt siger han.

Jeg ville nu ellers på en måde gerne af med kattene (selv om de er dejlige), for jeg kan ikke så godt lide, at der af og til hænger et lille stykke grus fast under poterne på dem, efter de har været i bakken. Kan ikke klare tanken om, at Emma måske kommer til at spise sådan noget... Selv om vi støvsuger hver dag, kan det jo ikke undgås, at de slæber noget nyt ind.

Og så er jeg bare så træt af kattehår, der hænger fast i vores tøj...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2009

Bondepigen

Hov, det var ikke meningen, at du skulle citeres Julie, heller ikke andre for den sags skyld. Ved ikke lige, hvad der skete...

Anmeld

4. august 2009

Mira0911

Du skal ikke have en kat, den kan finde på at stå på din mave og danse tango...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.