Tanja.. skriver:
Jeg havde indtryk af at du ikke kunne fordrage dyr og syntes de var ulækre ..
Helt sikker på jeg engang har læst du skrev det i nogle gamle indlæg
Med frygt for at få en masse katte elskere på nakken vover jeg pelsen ..
De lugter ,, eller deres omgivelser kommer til at lugte 
De ødelægger tapet og møbler ..
Jeg har også katte allergi og ville ikke engang kunne leve med en kat uden dørs ,,, Jeg skal nemlig bare sidde ved siden af en der har kat og så er den gal
Lånte engang en spise stue stol fra naboen som har kat en jule aften
Jøsses hvor blev jeg dårlig ... Derfor skal du bestemt ikke have kat hvis din lille søn har allergi .
Ahr... Nu synes jeg nok lige du strammer den lidt

(Er ikke på nakken af dig, men vil lige have lov at forsvare de firbenede)
Jeg har haft 4 katte i en lejlighed og de kom ikke ud overhovedet (Var på 3 sal)
De havde så en kattebakke med låg som de ordnede det de skulle i... Den tømte jeg et par gange om dagen...
En aften jeg havde veninder på besøg, var der en der kiggede sådan lidt sjovt rundt, som om hun tænkte over et eller andet... Så kigger hun på mig og spørger: Øhh... De katte... Kommer de ud? Hvortil jeg svarer Nej... Hun ser meget undrende ud og spørger hvor de så skider henne, jeg forklarer hende at hun lige er gået forbi en kattebakke... Det resulterede så i et endnu mere forvirret ansigt... Og spørgsmålet: Jamen... Hvorfor lugter her så ikke?
Skreg af grin og sagde at hvis man bare gad holde den ren, så lugtede det altså ikke...

Det med at de kradser i møblerne kan jeg give dig delvis ret i, for nogle katte gør, men de kan altså godt opdrages til ikke at gøre det...
Anmeld