Eva skriver:
Min kusine har de mest nuttede killinger og jeg overvejer virkelig at få en af dem...drengene ville elske det, men Jeppe har allergi, så ved ikke om han kan tåle dem...men ville nok bare have den eller dem udenfor så...
Men altså...fortæl mig lige at jeg ikke skal gøre det...please...
Knus Eva...
jamen kan da nemt fortælle dig at du ikke skal anskaffe dig en kat... men tit synes jeg at jo mere folk taler imod en ide, jo mere kan jeg blive vild med den.

så hvis du har det lidt på samme måde er det måske godt nok at der er nogen katte elskere der har sagt noget godt om det at have kat.
jeg er en af dem der har allergi overfor kat...noget som jeg udviklede da jeg var 8-9 år. jeg havde allergi i forvejen men ikke overfor kat... det kom senere, så vi måtte aflive de katte vi havde. og min allergi er tiltaget gennem årene. generelt siger man jo at har man først allergi så udvikler man ofte det for flere ting...og ved mig passer det altså ret godt.
jeg har på nuværende tidspunkt også ellergi overfor hest, hund og kanin.
så ja... katte er skønne.... men hvis din søn har allergi vil jeg klart fraråde det da kat er en af de ting som rigtig mange udvikler allergi for.
Anmeld