tass21 skriver:
Min mening... Ja de sku forbydes... Samt a man ikke må have løse hunde andet i hundeparker... Er selv skide bange for hunde. Min mor er blevet angrebet a en i hovedet for nogle år siden. Samt engang da jeg gik på fritidshjem sku vi ned og hente frugt, der blev en af drengene angrbet a en doberman og bidte voldsomt i maven. Hader når folk siger, JAMEN MIN HUND BIDER IK.....stop man kan ikke stole på en hund altså...
Så forbyd dem...hurtigst muligt...
Årh må give dig så meget ret. HADER folk der kommer med den kommenter: Den gør jo ikke noget osv.
Kan pisse mig så meget af, er ikke selv bange for hunde, elsker hunde.
Men man skal ikke stole på en hund man ikke kender, og folk må ikke have hunden løs, det er faktisk loven, hvis man læser den helt igennem.
Vi var en hundeskov lige bagved hvor vi bor den er delt op i 2 hunde skov og ikke hunde skov og er skilte osv med hvor du må have den løs.
Vi gik derover en dag og lige pludselig stod der en labrador magved os, den gjorde ik noget men man får sgu da et chok, plus dem der ejede den ikke engang kaldte på den. Og det var der hvor den skulle i være i snor.
En anden dag oplevede vi det samme, bare med en anden hund, og vi sagde noget til dem, at de skulle have den i snor der hvor de gik med den, Og helt overrasker(not) ej skal vi det. ja uhhh havde i slet ikke set. Og så viser vi dem skiltet, og så siger de, ja det holder nu ikke os tilbage

hvad gør det ik... Jamen er altså folk der er direkte bange for hunde. Blev virkelig gal og sagde at hvis jeg så det igen så meldte jeg dem. Så kørte de deres vej i bil.
Er så respektløs, kan godt ske at jeg kaan lide hund osv, men er jo nogen der ik kan og det skal man fandme tænke på og vvise hensyn overfor!
Anmeld