Babytøj, hvor længe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2014

Bell'star

AnthonsMor skriver:

Altså min søn er 10½ måneder og han bruger stadig lidt i 74.. Det har han brugt siden efteråret, så vil mene han var ca. 6 måneder da jeg puttede ham i 74

Men han er dog godt på vej ud af 74, han passer kun få stykker tøj stadig

Tak for svar

Det tyder lidt på, at min søn også skal bruge 74 når ham er omkring 6 mdr, han er i hvert fAld ved at være på grænsen mellem 68 og 74 lige pt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2014

Bell'star

FrkZier skriver:

ja, blev også selv ret overrasket da hans bukser IGEN var 2cm for korte, de var jo helt nye

Dét kan jeg godt forstå. - Jeg blev overrasket over at min søns bukser var ved at være for korte allerede, og han har altså brugt str 68 i over 2 mdr..

Anmeld

3. februar 2014

Victoria2013

Min datter begyndte så småt at bruge str 74 da hun var 5 mdr. Nu er hun 8 mdr og bruger stadig str 74 og nogle gange 80 - tøjstørrelsen kommer meget an på mærket syntes jeg! Men hun har altså brugt 74 i i hvert fald 3 mdr nu

Anmeld

3. februar 2014

AnthonsMor

Bell'star skriver:

Tak for svar

Det tyder lidt på, at min søn også skal bruge 74 når ham er omkring 6 mdr, han er i hvert fAld ved at være på grænsen mellem 68 og 74 lige pt

Jamen det passer jo også meget godt, 74 svarer jo til 6-9 måneder ca

Anmeld

3. februar 2014

JH12

1,5-2 måneder ca. Hun har altid vokset som ukrudt..

Anmeld

3. februar 2014

Benjamins'mor

Bell'star skriver:

Hej piger

Jeg ved godt at det er forskelligt fra barn til barn, og er med på, at man ikke kan gå helt ud fra hvordan det har været fra andre, men kan fornemme lidt, at jo større tøjstørrelse de små skal op i, jo længere tid kan de være i det - meget logisk egentlig

Min søn på lidt over 5mdr skal snart op i str 74, så vil lige høre herinde hvor længe jeres børn brugte str 74?
- bare meget rart at se forskelle/ligheder så man måske kan se et lille mønster forme sig

Min søn brugte 74 fra 5-6 mdr til 1 år.
Min datter er 3,5 måned og er i 74 nu og har været det en lille uge, meget af det sidder allerede stramt på hende.

Anmeld

3. februar 2014

Mom2

Bell'star skriver:

Det var længe, utroligt der kan være så stor forskel på hvor hurtigt de vokser

Hun vokser bare ikke ret hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.