Babytøj, hvor længe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.238 visninger
26 svar
6 synes godt om
3. februar 2014

Bell'star

Hej piger

Jeg ved godt at det er forskelligt fra barn til barn, og er med på, at man ikke kan gå helt ud fra hvordan det har været fra andre, men kan fornemme lidt, at jo større tøjstørrelse de små skal op i, jo længere tid kan de være i det - meget logisk egentlig

Min søn på lidt over 5mdr skal snart op i str 74, så vil lige høre herinde hvor længe jeres børn brugte str 74?
- bare meget rart at se forskelle/ligheder så man måske kan se et lille mønster forme sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

3måneder

Anmeld

3. februar 2014

Clisolka

Som mor11 skriver, 3-4 måneder her også 

Min søn på 5 mrd. skifter også snart til str. 74  Jeg kan huske at min datter var i en str. 80 da hun blev 1 år, men det er jo ikke sikkert at lillebror er det til den tid 

Anmeld

3. februar 2014

Kris89

Bell'star skriver:

Hej piger

Jeg ved godt at det er forskelligt fra barn til barn, og er med på, at man ikke kan gå helt ud fra hvordan det har været fra andre, men kan fornemme lidt, at jo større tøjstørrelse de små skal op i, jo længere tid kan de være i det - meget logisk egentlig

Min søn på lidt over 5mdr skal snart op i str 74, så vil lige høre herinde hvor længe jeres børn brugte str 74?
- bare meget rart at se forskelle/ligheder så man måske kan se et lille mønster forme sig

vi gik i str. 74 bodystockings da han var lige under 3 mdr. mener jeg han har en lang krop...

er spændt på hvor længe han kommer til at bruge det

har en veninde jeg arver fra og han er år gammel og er først lige kommet fra str. 74..

Anmeld

3. februar 2014

Nessie

Vores søn brugte str. 74 da han var 7-8 mdr. Kan ikke huske hvor længe han havde gjort det på det tidspunkt, men han var i st. 80, da han startede i Dp, da han var 10 mdr.

Lillesøster er 5 mdr. og bruger str. 68, og kommer til det et stykke tid endnu

Anmeld

3. februar 2014

Bell'star

Babymor1013 skriver:

Som mor11 skriver, 3-4 måneder her også 

Min søn på 5 mrd. skifter også snart til str. 74  Jeg kan huske at min datter var i en str. 80 da hun blev 1 år, men det er jo ikke sikkert at lillebror er det til den tid 

Super

Str. 80 siges jo også at være str. 1 år, men synes bare ikke helt man kan regne med det.
Men det håber jeg lidt på kommer til at passe her ( har en masse helt vildt fine "Arve-shorts" i str. 80 nemlig, og min søn er fra aug. Så ville være fedt hvis han brugte str. 80 i tiden op til han bliver 1 år

Anmeld

3. februar 2014

Bell'star

Kris89 skriver:

vi gik i str. 74 bodystockings da han var lige under 3 mdr. mener jeg han har en lang krop...

er spændt på hvor længe han kommer til at bruge det

har en veninde jeg arver fra og han er år gammel og er først lige kommet fra str. 74..

Hold da op, han må være lang, ja.. Men det er jo nemlig forskelligt fra barn til barn..

Håber ikke han når at overhale, så arve-tøjet ikke kan bruges, for det er da simpelthen så lækkert med gratis arve-tøj!

Anmeld

3. februar 2014

Bell'star

Nessie skriver:

Vores søn brugte str. 74 da han var 7-8 mdr. Kan ikke huske hvor længe han havde gjort det på det tidspunkt, men han var i st. 80, da han startede i Dp, da han var 10 mdr.

Lillesøster er 5 mdr. og bruger str. 68, og kommer til det et stykke tid endnu

Tak for svar - det ville være perfekt hvis vores søn gjorde det samme str 80 fra omkring 10mdr
(Har en masse fine arve-shorts i str. 80 og han er fra august nemlig)

Anmeld

3. februar 2014

Lukas&Liam<3

Lukas brugte 74 meget længe synes jeg 4 måneder eller sådan noget, 80 er så for småt her efter 3 måneder han har lige taget et ordentligt ryk den sidste måned.

Anmeld

3. februar 2014

liten-mamma

Bell'star skriver:

Hej piger

Min datter brugte str. 74 fra 9-12 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.