Babytøj, hvor længe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2014

Nessie

Bell'star skriver:

Tak for svar - det ville være perfekt hvis vores søn gjorde det samme str 80 fra omkring 10mdr
(Har en masse fine arve-shorts i str. 80 og han er fra august nemlig)

Så ville det jo være perfekt med str. 80 henover sommeren

Vi har en masse supersøde sommersæt i str. 74, som vi købte i USA. Vi var derovre da Daniel var 7-8 mdr., og det er den eneste grund til at jeg kan huske hans str. på det tidspunkt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2014

MHB

Vores søn brugte 56 i en måned og 62 i en måned og kom i en 68 da han var knap 3 måneder og brugte 68 i et par måneder. 74 passede han fra ca 5 måneder og ca. 3 måneder frem og bruger nu i en alder af 9 måneder str. 80 - hvilket vi satser på at han kan passe et par måneder også  

Anmeld

3. februar 2014

Mom2

Bell'star skriver:

Hej piger

Jeg ved godt at det er forskelligt fra barn til barn, og er med på, at man ikke kan gå helt ud fra hvordan det har været fra andre, men kan fornemme lidt, at jo større tøjstørrelse de små skal op i, jo længere tid kan de være i det - meget logisk egentlig

Min søn på lidt over 5mdr skal snart op i str 74, så vil lige høre herinde hvor længe jeres børn brugte str 74?
- bare meget rart at se forskelle/ligheder så man måske kan se et lille mønster forme sig

Min datter brugte str 74 i 8 måneder

Anmeld

3. februar 2014

FrkZier

Bell'star skriver:

Hej piger

Jeg ved godt at det er forskelligt fra barn til barn, og er med på, at man ikke kan gå helt ud fra hvordan det har været fra andre, men kan fornemme lidt, at jo større tøjstørrelse de små skal op i, jo længere tid kan de være i det - meget logisk egentlig

Min søn på lidt over 5mdr skal snart op i str 74, så vil lige høre herinde hvor længe jeres børn brugte str 74?
- bare meget rart at se forskelle/ligheder så man måske kan se et lille mønster forme sig

Isaak voksede ind OG ud af 74 på ca 2uger..

Anmeld

3. februar 2014

AnthonsMor

Bell'star skriver:

Hej piger

Altså min søn er 10½ måneder og han bruger stadig lidt i 74.. Det har han brugt siden efteråret, så vil mene han var ca. 6 måneder da jeg puttede ham i 74

Men han er dog godt på vej ud af 74, han passer kun få stykker tøj stadig

Anmeld

3. februar 2014

L&V

Bell'star skriver:

Hej piger

Den store brugte det i 3-4 måneder og den lille 1-2 måneder

Anmeld

3. februar 2014

Bell'star

Nessie skriver:

Så ville det jo være perfekt med str. 80 henover sommeren

Vi har en masse supersøde sommersæt i str. 74, som vi købte i USA. Vi var derovre da Daniel var 7-8 mdr., og det er den eneste grund til at jeg kan huske hans str. på det tidspunkt

Det ville nemlig være helt perfekt..

Uuh, lyder også lækkert med sommersæt hentet helt i USA.

Anmeld

3. februar 2014

Bell'star

Christina88 skriver:

Min datter brugte str 74 i 8 måneder

Det var længe, utroligt der kan være så stor forskel på hvor hurtigt de vokser

Anmeld

3. februar 2014

Bell'star

FrkZier skriver:

Isaak voksede ind OG ud af 74 på ca 2uger..

Haha - det var godt nok hurtigt, hvor vildt alligevel..

Anmeld

3. februar 2014

FrkZier

Bell'star skriver:

Haha - det var godt nok hurtigt, hvor vildt alligevel..

ja, blev også selv ret overrasket da hans bukser IGEN var 2cm for korte, de var jo helt nye

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.