Indtægter og udifter....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.762 visninger
31 svar
0 synes godt om
3. august 2009

Honningblomst

Jeg sad og læste en debat et sted med hvor meget man betaler ind til budget og hvor meget man har at lave for og jeg er godt nok rystet over hvor meget mange betaler....helt vildt at sætte sig så dyrt for feks et hus...nogle betalte 25.000-30.000kr til budgetten og havde så kun 10.000kr at leve for.
Det er en vild priotering, men måske det er meget almindeligt...og bare mig der er eller var ualmindelig...
Hvad med jer...hvor meget betaler i og hvor meget har I at leve for...evt bare procentvis...
Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2009

Mca<3

Jamen vi sætter 30000 ind hver måned  Alt alt for meget men vi har dyr husleje og gammel gæld vi gerne vil have afviklet hurtigt ,,,

Tilbage har vi så ca 13500 at leve for ...  Benzin betales over budget konto ... 
Vi kunne godt bruge flere penge ,, Heldigvis flytter vi den 1 sep og sparer ca 2000 kr pr md

Anmeld

3. august 2009

A.

puha ja men jeg har slet ikke en budget konto hehe kan klare de uden dog når jeg finder arb vil jeg måske lave en..da lige nu er det lidt umuligt at lave en budget med deet penge jeg får fra a-kassen

Anmeld

3. august 2009

Honningblomst

agnieszka skriver:

puha ja men jeg har slet ikke en budget konto hehe kan klare de uden dog når jeg finder arb vil jeg måske lave en..da lige nu er det lidt umuligt at lave en budget med deet penge jeg får fra a-kassen

Jamen,...er det så ikke næsten mere vigtigt at have en budget konto, så ikke du nogle måneder har regninger der næsten æder det hele og andre gange ingen regninger....jeg kuunne simpelthen ikke leve uden at jeg vidste hvad jeg skulle betale hver måned, det giver mig så god en sikkerhed...
Knus..

Anmeld

3. august 2009

Jules

Hooooold da ferie der er nogen der må have nogen fede jobs!!!! Vi sætter 15.000 ind og har 12.000 til os selv... Hvilket er mange mange mange penge i min verden....

Anmeld

3. august 2009

Mca<3

Jules skriver:

Hooooold da ferie der er nogen der må have nogen fede jobs!!!! Vi sætter 15.000 ind og har 12.000 til os selv... Hvilket er mange mange mange penge i min verden....

Egentlig ikke for vores vedkommende ..

Jeg er sosu hjælper ,, arbejder i Hillerød kommune ,,

Kæresten er butiks chef ,,, 

Vores indtægt er incl alt ,, børnepenge mm ...

Anmeld

3. august 2009

Jules

Tanja.. skriver:

Jeg har altid være på su eller haft deltidsjob...så jeg har aldrig set en lønseddel på over 9000...  Så 2 alm jobs er det jo os et noget større beløb man får udbetalt...

Anmeld

3. august 2009

Jules

Tanja.. skriver:

Jeg har altid være på su eller haft deltidsjob...så jeg har aldrig set en lønseddel på over 9000...  Så 2 alm jobs er det jo os et noget større beløb man får udbetalt...

Anmeld

3. august 2009

Mca<3

Jules skriver:

Nårh ok  Så har du noget at glæde dig til

Anmeld

3. august 2009

lonemus

Eva skriver:

Jeg sad og læste en debat et sted med hvor meget man betaler ind til budget og hvor meget man har at lave for og jeg er godt nok rystet over hvor meget mange betaler....helt vildt at sætte sig så dyrt for feks et hus...nogle betalte 25.000-30.000kr til budgetten og havde så kun 10.000kr at leve for.
Det er en vild priotering, men måske det er meget almindeligt...og bare mig der er eller var ualmindelig...
Hvad med jer...hvor meget betaler i og hvor meget har I at leve for...evt bare procentvis...
Knus Eva..

Halvdelen af vores løn ryger ind på budgetkontoen, så det er nu okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.