Maria-s skriver:
Så. Nu har jeg taget kontakt til FDM og sendt dem de billeder jeg har modtaget, samt en beskrivelse af forløbet. Så må jeg se om de mener der er grund til ikke at betale bøden.
Men NØJ hvor er det bare SURT at have betalt skide 70,50 kr. for en p-billet og så ALLIGEVEL ende med at skulle betale 650 kr i bøde!!.....

Jeg håber virkelig at jeg ikke ender med at skulle punge ud.... Synes det er utroligt at de fastholder deres bøde, når jeg nu kan dokumentere at jeg HAR betalt for parkering... Jeg kan da godt se at ud fra deres billeder, så kan jeg heller ikke se nogen billet. Men jeg har jo ikke en CHANCE for selv at stille op med billede dokumentation der modsat beviser at min billet LÅ i forruden, da der jo ikke var nogen p-bøde i min forrude, da jeg kom ned til min bil 

Men måske man bare skal til at tage billeder af sin bil hver EVIG ENESTE GANG man parkere andre steder end hjemme ved sig selv!..... 
De har jo slet ikke taget et ordentligt billed af frontpanelet hvor man ligger billetterne!! Og så forstår jeg da slet ikke de skulle tage så mange billeder, og slet ikke inde i bilen...
Jeg har fået P bøder 2 gange, den ene gang gik de ikke videre med den, de kunne ikke læse årstallet åbenbart, før jeg stod ved europark, den anden gang betalte jeg, fordi min ex havde lagt billetten forkert... Fjols...
Jeg hader simpelthen pvagter, ved godt det bare er et job, og de skal tjene penge, og holde øje... Men det er simpelthen noget fanden har skabt... Og nu P vagten har taget så mange billeder af din bil, så glemte han at tage et billed af din bøde også...
Syntes ikke du skal betale noget som helst, før den er kommet langt videre, det er da så elendige billeder de har taget.
Men hvor ligger din billet henne, ligger den ved dit p-ur??