Grund til bekymring - mobil telefon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Vi har kendt hinanden i 21 år jeg har ALDRIG tjekket hans Tlf. For mig er det ikke noget man gør. Så det burde ikke være det der gør udfaldet. Omvendt ligger min Tlf fremme. Ikke han tjekker den. Men jeg har ikke at skjule og han måtte nu gerne se i den. Ja og det blev han. Og fik klar besked på han ikke gad og skulle krydsforhøres. 

Tror jeg ville sige "det er fint du ikke gider forhøres, men som det er nu føler jeg en kæmpe mistillid som jeg ikke bryder mig om! Det kan SÅ nemt løses hvis der vitterligt ikke er noget at komme efter, men så længe du opføre dig sådan OG bliver sur når jeg udtrykker en bekymring, så gør det kun min mistanke værre og knuden i maven større" 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2014

Anonym trådstarter

Marts<3 skriver:

Ja det er vi... Men det er ikke rigtig godt, fik den vildeste hjerneblødning i går. Der gik det op for mig, at jeg er langt fra over det. 

Jeg skulle haft sagt fra noget før, og banket i bordet. Istedet for bare og acceptere. 

Det samme skal du. Ellers æder det dig op. skal ikke kunne sige om din kæreste skjuler noget. Men der er klart noget galt. Og det skal du bare se og få forklaret ham at du kræver svar på. Hvis ikke der er noget, hvorfor skulle han så ikke ønske og få dig til at forstå, at du intet har og bekymre dig om? Fint han ønsker privat liv, men det er vigtigere, at du ikke sidder tilbage med den her følelse. 

Ok kunne forestille mig det er svært. Fik også en den anden dag og gik hjemmefra . Sov et andet sted. Vores forhold kører ikke i forvejen så det her gør det ikke bedre. For ja det æder en op. Så heller sandheden. Men hvad pokker stiller man op ??? Håber I finder ud af det.

Anmeld

31. januar 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Tror jeg ville sige "det er fint du ikke gider forhøres, men som det er nu føler jeg en kæmpe mistillid som jeg ikke bryder mig om! Det kan SÅ nemt løses hvis der vitterligt ikke er noget at komme efter, men så længe du opføre dig sådan OG bliver sur når jeg udtrykker en bekymring, så gør det kun min mistanke værre og knuden i maven større" 

Ja enig. Og føler jeg har prøvet. Sagde igår til ham, hvad han ville gøre hvis det havde været omvendt. Så siger han egenlig ikke så meget. Syntes jo også hvis han vitterlig ikke har noget at skjule må han da gøre noget for at overbevise mig. Men nej.

Anmeld

31. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ja enig. Og føler jeg har prøvet. Sagde igår til ham, hvad han ville gøre hvis det havde været omvendt. Så siger han egenlig ikke så meget. Syntes jo også hvis han vitterlig ikke har noget at skjule må han da gøre noget for at overbevise mig. Men nej.

Har du spurgt ham om han ikke er interesseret i at fjerne din mistanke?

Tænker, hvis det i forvejen går skidt, så er det her jo slet ikke optimalt OGSÅ at skulle bøvle med. Hverken fra hans eller din side.

Hmm. Måske har han givet op? Nogen opfører sig totalt idiotisk bare for at drive den anden til at gøre det forbi, fordi de ikke selv har nosser til det. Det håber jeg selfølgelig overhovedet ikke!! Det var bare en indskydelse jeg lige fik. Kender jo slet ikke jeres andre issues.

Anmeld

31. januar 2014

lycly

Jeg ville spørge ham direkte. Og jeg gjorde det faktisk for nylig med min egen kæreste. Jeg så tilfældigvis noget mystisk mens han sad ved siden af mig med sin telefon. Jeg spurgte ind til det og han slog det hen og sagde at det var ikke noget. Senere gik jeg mere til ham og sagde "vil det sige, at du lige nu kan vise mig telefonen og der er ikke noget?" Så måtte han gå til bekendelse. Det var så heldigvis hverken utroskab eller noget, men en hvid løgn.

Ja, telefoner er personlige, men jeg har ikke noget at skjule så min kæreste må hellere end gerne kigge på min tlf. For HVIS jeg havde noget at skjule så ville jeg opføre mig som din kæreste

Anmeld

31. januar 2014

lille-fisen

Anonym skriver:

Hans " adfærd " får mig helt sikkert til til at være bekymret. Men omvendt føler jeg at det er mig. Eller det får han mig til at føle. Vores forhold kører nemlig slet ikke i forvejen så det her oveni gør ikke bekymringerne mindre. Men ved ikke lige hvad jeg kan stille op. For han vil da tydeligvis ikke snakke om det.

Ja det lyder altså ikke som om det er dig der er galt på den. Det er jo også nemt for ham at tørre den af på dig - i din situation ville jeg stole på mig selv først og ham bagefter. 

Det er svært at vide hvad der præcis i jeres situation er det bedste at gøre, MEN hvis det var mig, så ville jeg finde en eller anden lejlighed til at få tjekket den mobil. Jeg ville faktisk slet ikke lade være med at tjekke den tror jeg.

Anmeld

31. januar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Jeg syntes du skal afkræve ham en forklaring, og at du vil have lov tim at kigge i hans telefon nu!! Og giver han dig ikke lov eller begynder at skabe sig, må du sige at du ser det som om, han tydeligvis har noget at skjule og det vil du ikke leve med. Men du skal jo være parat til at tage konsekvensen.

Håber det bedste for dig

Anmeld

31. januar 2014

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Jeg syntes du skal afkræve ham en forklaring, og at du vil have lov tim at kigge i hans telefon nu!! Og giver han dig ikke lov eller begynder at skabe sig, må du sige at du ser det som om, han tydeligvis har noget at skjule og det vil du ikke leve med. Men du skal jo være parat til at tage konsekvensen.

Håber det bedste for dig

Han har p.t haft alle muligheder for at slette nu. Da jeg spurgte ham igår aftes. Men ja det burde jeg nok gøre. Jeg er villig til at tage konsekvensen . Og som det kører nu vil jeg nu heller være alene. For et er telefonen. Nået andet er hvordan han ellers opfører sig.

Anmeld

31. januar 2014

Anonym trådstarter

lille-fisen skriver:

Ja det lyder altså ikke som om det er dig der er galt på den. Det er jo også nemt for ham at tørre den af på dig - i din situation ville jeg stole på mig selv først og ham bagefter. 

Det er svært at vide hvad der præcis i jeres situation er det bedste at gøre, MEN hvis det var mig, så ville jeg finde en eller anden lejlighed til at få tjekket den mobil. Jeg ville faktisk slet ikke lade være med at tjekke den tror jeg.

Tak for svar. Han får det virkelig til at føle det er mig. Ved ikke hvordan jeg skulle kunne det. Han har den jo på sig hele tiden.

Anmeld

31. januar 2014

Papillon

Åh må lige give et kram til alle, der har stået eller står i den situation 

For fanden, hvor er det bare ikke sjovt! Jeg har været igennem det samme, og jeg valgte at vise tillid, og lade ham have telefonen i fred. Jeg luftede dog min mistanke og "prikkede" lidt til ham. Da jeg endelig kom frem til sandheden, viste det sig, at han var gået hele vejen med sin ekskæreste.

Det gjorde ondt og gør stadig, men har valgt at blive sammen med ham - det er mit valg, og det er bestemt ikke alle, der ville være enige i, at det er det rigtige valg eller selv ville kunne klare det. 

Jeg kan ikke råde til andet end at stole på din egen intuition. Hvis du føler, noget er galt, med udgangspunkt i hans adfærd, så er der nok også noget galt. Få prikket hul på bylden, også selvom han bliver pissesur og fornærmet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.