Grund til bekymring - mobil telefon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

undskyld jeg siger det men det lyder til at der noget galt. Noget han skjuler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2014

VIPpigen

Jeg ville være mistroisk også, hvis det var mig.

Min ex havde samme adfærd, og desværre gik der 2 år før jeg smed ham ud, og jeg ved han har været mig utro, jeg ved han har skrevet med andre både på arto, messenger, og andre steder. Han var ikke bleg for at give sit nummer ud.

Hvor mange gange han var utro ved jeg ikke, han er ude af mit liv, men alt det du nævner, det gjorde han.

Her kan vi begge kigge i hinandens telefoner, kigge på hinandens facebook, hvis vi vil... Det er bare ikke noget nogen af os gør, jeg stoler på min mand, og han den anden vej, heldigvis. Og jeg elsker at være i det forhold hvor man ikke hele tiden er mistroisk...

Jeg ville be ham om at forklare sig selv, for hans adfærd har ændret sig, og så må han stå frem hvis der er en anden... Øv hvor jeg hader mænd/kvinder der er utro

Anmeld

31. januar 2014

Marts<3

Jeg er i den situration nu... valgte og tag skridtet og kiggede i den... 

min mistanke var rigtig! han har ikke været mig fysisk utro, men har klart voldsomt overskredet nogle grænser. Men han bruger mere tid på at være sur over jeg kiggede i hans Tlf, frem for at forsvare hvorfor han har snakket om at dyrke sex med en anden... 

Jeg ved ikke hvad jeg skal råde dig til. Men jeg vil nok slå foden for døren, og få en god snak. Måske det kan hjælpe Jeres forhold på bedre vej... 

Anmeld

31. januar 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Altså hvis du IKKE ellers har for vane at tjekke hans telefon ud når han ikke lige selv har den, så forstår jeg ham ikke. Medmindre der er noget han er bange for at du skal se. 

altså, min kæreste har en vane med liiiige at skulle tjekke MIN fb, og det må han sådan set også gerne, der er intet hemmeligt der men af princip gider jeg ikke have at han glor i min telefon da der kan ticke private beskeder ind fra veninder fx imens. så jeg er også begyndt at tage den i lommen konstant. Men jeg sover altså ikke med den 

Synes det er underligt at han ligefrem bliver sur når du nævner det 

Vi har kendt hinanden i 21 år jeg har ALDRIG tjekket hans Tlf. For mig er det ikke noget man gør. Så det burde ikke være det der gør udfaldet. Omvendt ligger min Tlf fremme. Ikke han tjekker den. Men jeg har ikke at skjule og han måtte nu gerne se i den. Ja og det blev han. Og fik klar besked på han ikke gad og skulle krydsforhøres. 

Anmeld

31. januar 2014

Anonym trådstarter

Kommende mor skriver:

undskyld jeg siger det men det lyder til at der noget galt. Noget han skjuler

Det helt ok. Skrev fordi jeg gerne ville høre jeres mening. For føler jo jeg er HELT galt på den.

Anmeld

31. januar 2014

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Jeg ville være mistroisk også, hvis det var mig.

Min ex havde samme adfærd, og desværre gik der 2 år før jeg smed ham ud, og jeg ved han har været mig utro, jeg ved han har skrevet med andre både på arto, messenger, og andre steder. Han var ikke bleg for at give sit nummer ud.

Hvor mange gange han var utro ved jeg ikke, han er ude af mit liv, men alt det du nævner, det gjorde han.

Her kan vi begge kigge i hinandens telefoner, kigge på hinandens facebook, hvis vi vil... Det er bare ikke noget nogen af os gør, jeg stoler på min mand, og han den anden vej, heldigvis. Og jeg elsker at være i det forhold hvor man ikke hele tiden er mistroisk...

Jeg ville be ham om at forklare sig selv, for hans adfærd har ændret sig, og så må han stå frem hvis der er en anden... Øv hvor jeg hader mænd/kvinder der er utro

Tak for svar. Føler blot det er mig. Hans facebook har været hemlig dvs jeg kunne kun se fælles venner og ikke hvem han ellers var venner med. Min telefon ligger fremme og min facebook er sjældent logget af. Jeg har INTET at skjule. Og føler jo han skjuler noget for mig. 

Anmeld

31. januar 2014

Anonym trådstarter

Marts<3 skriver:

Jeg er i den situration nu... valgte og tag skridtet og kiggede i den... 

min mistanke var rigtig! han har ikke været mig fysisk utro, men har klart voldsomt overskredet nogle grænser. Men han bruger mere tid på at være sur over jeg kiggede i hans Tlf, frem for at forsvare hvorfor han har snakket om at dyrke sex med en anden... 

Jeg ved ikke hvad jeg skal råde dig til. Men jeg vil nok slå foden for døren, og få en god snak. Måske det kan hjælpe Jeres forhold på bedre vej... 

Er ked af du står samme sted. Er I sammen endnu ? Kan ikke kikke i den og ønsker egenlig heller ikke. Han har den jo på sig ALTID. Prøvede at tage en snak igår men han blev sur. Og fik af vide han ikke gad krydsforhøres

Anmeld

31. januar 2014

lille-fisen

Ja det lyder ikke så godt  Han er da ret åbenlys synes jeg - altså som i at han har gang i et eller andet du ikke skal se. Hvad det så det er, er svært at vide... Det er jo ikke sikkert han knalder udenom, men måske skriver han med en anden dame eller noget i den stil og leger med tanken om en anden. Det er ikke til at vide, men jeg tror du skal lytte til din intuition - min erfaring er (desværre i det her tilfælde) at den ofte er korrekt/god at rette sig efter. Håber dog det ikke forholder sig sådan i det her tilfælde 

Anmeld

31. januar 2014

Marts<3

Anonym skriver:

Er ked af du står samme sted. Er I sammen endnu ? Kan ikke kikke i den og ønsker egenlig heller ikke. Han har den jo på sig ALTID. Prøvede at tage en snak igår men han blev sur. Og fik af vide han ikke gad krydsforhøres

Ja det er vi... Men det er ikke rigtig godt, fik den vildeste hjerneblødning i går. Der gik det op for mig, at jeg er langt fra over det. 

Jeg skulle haft sagt fra noget før, og banket i bordet. Istedet for bare og acceptere. 

Det samme skal du. Ellers æder det dig op. skal ikke kunne sige om din kæreste skjuler noget. Men der er klart noget galt. Og det skal du bare se og få forklaret ham at du kræver svar på. Hvis ikke der er noget, hvorfor skulle han så ikke ønske og få dig til at forstå, at du intet har og bekymre dig om? Fint han ønsker privat liv, men det er vigtigere, at du ikke sidder tilbage med den her følelse. 

Anmeld

31. januar 2014

Anonym trådstarter

lille-fisen skriver:

Ja det lyder ikke så godt  Han er da ret åbenlys synes jeg - altså som i at han har gang i et eller andet du ikke skal se. Hvad det så det er, er svært at vide... Det er jo ikke sikkert han knalder udenom, men måske skriver han med en anden dame eller noget i den stil og leger med tanken om en anden. Det er ikke til at vide, men jeg tror du skal lytte til din intuition - min erfaring er (desværre i det her tilfælde) at den ofte er korrekt/god at rette sig efter. Håber dog det ikke forholder sig sådan i det her tilfælde 

Hans " adfærd " får mig helt sikkert til til at være bekymret. Men omvendt føler jeg at det er mig. Eller det får han mig til at føle. Vores forhold kører nemlig slet ikke i forvejen så det her oveni gør ikke bekymringerne mindre. Men ved ikke lige hvad jeg kan stille op. For han vil da tydeligvis ikke snakke om det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.