Grund til bekymring - mobil telefon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.115 visninger
33 svar
26 synes godt om
31. januar 2014

Anonym trådstarter

Kan ikke rigtig finde ud af om jeg skal bekymre mig eller om jeg ser spøgelser. Sagen er den min mand har ændret adfærd når det kommer til hans mobil. Det er kommet løbende. Jeg kunne ikke drømme om at tjekke hans mobil, da det er en privat ting. Men må indrømme jeg alligevel er en smule nervøs. Sagen er den at p.t har han ALTID sin telefon på sig, den ligger aldrig fremme. Han er begyndt at låse døren når han går i bad - med telefonen. Telefonen ligger under hovedpuden når han sover. Han tar sjældent et opkaldt i samme rum, men går ud/væk. Igår spurgte jeg forsigtigt til det og han blev sur. Fik besked på at hans telefon var privat og han ikke gad krydsforhør. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2014

Lise

Jeg ville spørge ham direkte 1) hvorfor han bliver sur, og 2) om der er hemmeligheder på den telefon siden han værner sådan om den. Uanset hvad er det vel fair nok at sige at man går og er lidt bekymret, da han sådan har ændret adfærd, og så kan han jo enten vise dig at der ikke er noget at bekymre sig om, eller.. ja. Det virker mistænkeligt, og jeg ville have det som dig. Men jeg ville altså tage det op stille og roligt, og spørge ham lige ud.. Uden at anklage, bare spørge. 

Anmeld

31. januar 2014

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Det er desværre alle faresignaler for, at han laver numre...

Jeg ville tage en meget alvorlig snak med ham og så håbe, at han er mand nok til at sige sandheden..

Anmeld

31. januar 2014

Loa

Synes godt nok heller ikke det lyder særlig lovende.....

Anmeld

31. januar 2014

Anonym trådstarter

Lise skriver:

Jeg ville spørge ham direkte 1) hvorfor han bliver sur, og 2) om der er hemmeligheder på den telefon siden han værner sådan om den. Uanset hvad er det vel fair nok at sige at man går og er lidt bekymret, da han sådan har ændret adfærd, og så kan han jo enten vise dig at der ikke er noget at bekymre sig om, eller.. ja. Det virker mistænkeligt, og jeg ville have det som dig. Men jeg ville altså tage det op stille og roligt, og spørge ham lige ud.. Uden at anklage, bare spørge. 

Igår spurgte jeg ham stille og roligt angående telefonen. Sagde jeg havde tænkt over noget angående hans Tlf og mine observationer. Han blev sur og sagde han ikke gad at blive krydsforhørt. Sagde jeg ikke forstod han blev sur, hvis han ikke havde noget at skjule. Sagde hans reaktion faktisk gjorde mig lidt bekymret . Om om jeg så uden problem kunne tage hans Tlf og kikke i hvis han ikke havde noget at skjule. Dog uden at gøre det. Blev ked af det over hans reaktion og gik for mig selv. Tænkte at det nok er mig der overreagere. 

Anmeld

31. januar 2014

Sijac

Anonym skriver:

Kan ikke rigtig finde ud af om jeg skal bekymre mig eller om jeg ser spøgelser. Sagen er den min mand har ændret adfærd når det kommer til hans mobil. Det er kommet løbende. Jeg kunne ikke drømme om at tjekke hans mobil, da det er en privat ting. Men må indrømme jeg alligevel er en smule nervøs. Sagen er den at p.t har han ALTID sin telefon på sig, den ligger aldrig fremme. Han er begyndt at låse døren når han går i bad - med telefonen. Telefonen ligger under hovedpuden når han sover. Han tar sjældent et opkaldt i samme rum, men går ud/væk. Igår spurgte jeg forsigtigt til det og han blev sur. Fik besked på at hans telefon var privat og han ikke gad krydsforhør. 

Dette svar vil du ikke kunne lide..

Min tidligere kæreste gjorde præcis hvad du skriver og han var utro.. Min gode veninde ringede i sidste uge, ja og fortalte præcis hvad du skrive og han lavede også numre..

Jeg ville i den grad tro, at der er noget på den mobil som ikke burde være der, og som du ikke skal se..

Anmeld

31. januar 2014

Anonym trådstarter

Mathias Villads skriver:

Det er desværre alle faresignaler for, at han laver numre...

Jeg ville tage en meget alvorlig snak med ham og så håbe, at han er mand nok til at sige sandheden..

Det syntes jeg jo også. Men tænker det nok bare er mig der ser spøgelser. Han bliver pisse sur når jeg siger noget omkring telefonen. Eller andet for den sags skyld.

Anmeld

31. januar 2014

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Synes godt nok heller ikke det lyder særlig lovende.....

Nej vel 

Anmeld

31. januar 2014

Anonym trådstarter

Sijac skriver:

Dette svar vil du ikke kunne lide..

Min tidligere kæreste gjorde præcis hvad du skriver og han var utro.. Min gode veninde ringede i sidste uge, ja og fortalte præcis hvad du skrive og han lavede også numre..

Jeg ville i den grad tro, at der er noget på den mobil som ikke burde være der, og som du ikke skal se..

Det er ok. Har selv mistanken men tænker det blot er mig. Men vores forhold kører slet ikke i forvejen så dette gør mig jo blot mere bekymret.

Anmeld

31. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Altså hvis du IKKE ellers har for vane at tjekke hans telefon ud når han ikke lige selv har den, så forstår jeg ham ikke. Medmindre der er noget han er bange for at du skal se. 

altså, min kæreste har en vane med liiiige at skulle tjekke MIN fb, og det må han sådan set også gerne, der er intet hemmeligt der men af princip gider jeg ikke have at han glor i min telefon da der kan ticke private beskeder ind fra veninder fx imens. så jeg er også begyndt at tage den i lommen konstant. Men jeg sover altså ikke med den 

Synes det er underligt at han ligefrem bliver sur når du nævner det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.