Yurie skriver:
Som jeg læser det, ved børnehaven at barnet har problemer, med det her var bare en besked Ts ville sige til pædagogen efter at de har holdt lang weekend. altså ligesom når ens barn er holdt op med bruge ble/sut, en ting pædagogerne skal vide.
Og der var jo ikke stress(ikke som jeg forstår), men det handler om den måde hun bliver behandlet af pædagogen, om det er ok den måde pædagogen håndtere det på, hvilket jeg bestemt ikke synes.
Hvis hun havde noget vigtigt, hun lige skulle sige til den anden forældre, kunne hun sige til Ts; Jeg kommer lige om lidt.
Synes du virkelig det er ok, at hun siger at hun får af vide at det andet barn er vigtigere end hendes? at hun bare blive til side sat?
Ja man kan ringe, men jeg vil helt sikkert hellere sige det der nede, for så er jeg sikker på at der ikke kommer til at være nogen misforståelser. (det kan ske over telefon)
Det sidste du skriver har jeg opfattet som Ts tolkning af situationen og ikke det der rent faktisk skete, altså pædagogen sagde ikke "jeg er ligeglad med dig barn", men det var sådan Ts følte at hun tænkte.
Det er for mig to vidt forskellige ting og det virker på mig, som om der er en lang og træls forhistorie, der påvirker ts's opfattelse og generelle velbefindende i børnehaven, som jeg mener er det egentlige problem.
derfor holder jeg fast på hvordan jeg ville reagere ved et enkeltstående tilfælde hvor en pædagog havde reageret til fordel for en anden forældre.
Anmeld