Giraffen skriver:
Jeg kan sagtens forstå, at det er frustrerende at blive afbrudt i en samtale
Men når det så er sagt, så synes jeg absolut ikke at morgen-aflevering er rette tid til at tage en meget vigtig samtale med pædagogerne, der er pres på om morgenen og alle forældre ønsker en hurtig aflevering af barn og en tilstedeværende pædagog imens.
Var det mig, havde jeg bedt om et møde med udvalgte pædagoger, så vi ku sidde stille og roligt og snakke bekymringer igennem og finde en løsning.
Som lige skrevet mit tog max 3 min det var vigtig information har ofte problemer med hvis jeg komme med noget at jeg få smit i hovedet at det kan de ikke tage højde for stillig til eller ikke har tid til har snakket med leder og komunnen om dette de kan ikke få ekstra hjælp og det mener jeg heller ikke der er grund for har selv arbejdet i børnehave og det mit barn kræver er noget der tager max 5 min at gøre og så holde øje med luften så han kan få sin astma medicin hvis der er behov for denne
det med den anden forældre tog lang tid..
jeg ville personlig selv have sagt til den anden at hun lige skulle vente for jeg havde noget vi skulle snakke om..
har selv stået i der var 3 forældre der havde brug for min hjælp og en 4 jeg skulle snakke med og ville da aldrig gå midt i en samtale med en forældre hvis der er nogen vigtig information der skal tages imod...
jeg ved bare jeg følt ikke at det jeg have at sige var noget hun ville vide...
skal os siges at den pædagog ikke kom til mig bag efter jeg kom til hende
Anmeld