Giraffen skriver:
Hvis det skete en gang pga en stressende morgen med mange afleveringer, så ville jeg ringe når jeg var kørt derfra og jeg vidste der var mere ro på.
Men som jeg også sagde til ts så ville jeg takle det helt anderledes når det er et stort problem, der også omfatter kommunen, der ville jeg finde en børnehave, hvor jeg på forhånd havde fået forventningsafstemt således, at jeg var tryg ved at de forstod og ville håndtere mit barns behov.
Så ts stiller egentlig to spm
1) hvad ville i gøre i den specifikke situation
2) hvad ville i gøre overordnet set
Som jeg læser det, ved børnehaven at barnet har problemer, med det her var bare en besked Ts ville sige til pædagogen efter at de har holdt lang weekend. altså ligesom når ens barn er holdt op med bruge ble/sut, en ting pædagogerne skal vide.
Og der var jo ikke stress(ikke som jeg forstår), men det handler om den måde hun bliver behandlet af pædagogen, om det er ok den måde pædagogen håndtere det på, hvilket jeg bestemt ikke synes.
Hvis hun havde noget vigtigt, hun lige skulle sige til den anden forældre, kunne hun sige til Ts; Jeg kommer lige om lidt.
Synes du virkelig det er ok, at hun siger at hun får af vide at det andet barn er vigtigere end hendes? at hun bare blive til side sat?
Ja man kan ringe, men jeg vil helt sikkert hellere sige det der nede, for så er jeg sikker på at der ikke kommer til at være nogen misforståelser. (det kan ske over telefon)
Anmeld