Anonym skriver:
Og han er kun lige fyldt 1 år! Han er blevet passet mange gange synes jeg. De bliver bare ved med at spørge om de ikke må forskellige weekender og synes bare det bliver alt for meget. Han kan rigtig godt lide at blive passet og er også altid glad.
Synes bare jeg virker sur og som om de ikke må ha ham, men han er jo kun lige fyldt 1 år. Hvad tænker folk egentlig selv?:s
Er rigtig glad for de gerne vil passe ham, men jeg har 2 sæt forældre og min kæreste 1 sæt og andre i hans familie vil også passe, og min kæreste synes det er dejligt og siger glædeligt også ja til de kan ha ham en hel weekend af gangen. Der sætter jeg dog min grænse!
Men det er godt nok ellers svært når folk åbenbart synes det er helt normalt og min kæreste synes det er fint og ikke forstår mig /:
Tror desværre at nogle tolkede dit indlæg som om, at du ikke var glad for alle dine pasnings muligheder - det gjorde jeg ikke.
Min dreng er fyldt 1 år og er blevet passet 2 gange af henholdvis 2 timer og 7 timer. Han har endnu ikke overnattet ude, og hvorfor skulle han også det..
Det er rigtig dejligt at have familie der gerne vil passe, nogle har desværre ikke den mulighed. Men F*CK hvor er det også træls når man hver gang, og med sådan en bebrejdene tone, skal spørges om, 'hvornår må vi passe': 'det er sundt for både den og jer...'.
Mit svar er, at jeg gerne vil være sammen med min dreng i weekenderne hvor tiden er til det, hvor vi ikke arbejder og han er i vuggestue. Og så ser jeg ingen grundt til, at han skal passes medmindre der er NØDVENDIGT!! Og ser desuden heller ingen grund til, at de skal hente ham og være samme med ham alene - de skal være velkommen til en tår kaffe eller vi kan komme til dem, det andet er i mit hovedet lidt mærkeligt..
Så TS, ja jf forstår sagtens din irritation, din dårlige samvittighed og din følelse af at mangle forståelse.. Og det er nogle trælse, virkelig trælse, følelser af have - og sagt i erfaring, speak out befor you explode!!
Anmeld