Anonym skriver:
Og han er kun lige fyldt 1 år! Han er blevet passet mange gange synes jeg. De bliver bare ved med at spørge om de ikke må forskellige weekender og synes bare det bliver alt for meget. Han kan rigtig godt lide at blive passet og er også altid glad.
Synes bare jeg virker sur og som om de ikke må ha ham, men han er jo kun lige fyldt 1 år. Hvad tænker folk egentlig selv?:s
Er rigtig glad for de gerne vil passe ham, men jeg har 2 sæt forældre og min kæreste 1 sæt og andre i hans familie vil også passe, og min kæreste synes det er dejligt og siger glædeligt også ja til de kan ha ham en hel weekend af gangen. Der sætter jeg dog min grænse!
Men det er godt nok ellers svært når folk åbenbart synes det er helt normalt og min kæreste synes det er fint og ikke forstår mig /:
altså du skal være glade for at bedsterne er så glade for deres barnebarn, og vil tilbringe tid med ham, der er så mange bedsterne der ikke gider. Og det er da dejligt at vide at nogen elsker ens barn lige så meget som en selv..
en dreng på 1år kan sagtens klare en weekend.
Men er det ikke fordi du også gerne vil være sammen med din søn?
Jeg ville da også gerne kunne passe mine nevøer og niecer så ofte jeg kunne, og for nogen forældre er det dejligt at have voksentid.
Men hvad at planlægge bedstedage, hvor de henter og en gang i mellem i weekenden?
Anmeld