alle vil passe mit barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.756 visninger
24 svar
12 synes godt om
30. januar 2014

Anonym trådstarter

Og han er kun lige fyldt 1 år! Han er blevet passet mange gange synes jeg. De bliver bare ved med at spørge om de ikke må forskellige weekender og synes bare det bliver alt for meget. Han kan rigtig godt lide at blive passet og er også altid glad.

Synes bare jeg virker sur og som om de ikke må ha ham, men han er jo kun lige fyldt 1 år. Hvad tænker folk egentlig selv?:s

Er rigtig glad for de gerne vil passe ham, men jeg har 2 sæt forældre og min kæreste 1 sæt og andre i hans familie vil også passe, og min kæreste synes det er dejligt og siger glædeligt også ja til de kan ha ham en hel weekend af gangen. Der sætter jeg dog min grænse!

Men det er godt nok ellers svært når folk åbenbart synes det er helt normalt og min kæreste synes det er fint og ikke forstår mig /:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2014

san

Dejligt du har så mange der vil passe dit barn det må da være skønt... Du har jo helt ret til at sige nej tak for tilbuddet, det er jo dit barn, og du ved hvad der er bedst for ham/hende...  

Anmeld

30. januar 2014

Anonym trådstarter

san skriver:

Dejligt du har så mange der vil passe dit barn det må da være skønt... Du har jo helt ret til at sige nej tak for tilbuddet, det er jo dit barn, og du ved hvad der er bedst for ham/hende...  

Det er også rigtig dejligt, når man har brug for det.
Synes bare stadig han er så lille.

Han skal f.eks passes imorgen da vi skal til julefrokost, af mine forældre. Men så er der nogen fra kærestens familie der har spurgt om de kan have ham til overnatning næste weekend. Og det synes jeg bliver for meget, så har sagt nej. Men havde de skrevet til min kæreste havde han sagt ja. Nu har jeg så bare valgt ikke at sige noget til ham da det er et lidt diskuteret emne.

Anmeld

30. januar 2014

TNBC

Anonym skriver:

Og han er kun lige fyldt 1 år! Han er blevet passet mange gange synes jeg. De bliver bare ved med at spørge om de ikke må forskellige weekender og synes bare det bliver alt for meget. Han kan rigtig godt lide at blive passet og er også altid glad.

Synes bare jeg virker sur og som om de ikke må ha ham, men han er jo kun lige fyldt 1 år. Hvad tænker folk egentlig selv?:s

Er rigtig glad for de gerne vil passe ham, men jeg har 2 sæt forældre og min kæreste 1 sæt og andre i hans familie vil også passe, og min kæreste synes det er dejligt og siger glædeligt også ja til de kan ha ham en hel weekend af gangen. Der sætter jeg dog min grænse!

Men det er godt nok ellers svært når folk åbenbart synes det er helt normalt og min kæreste synes det er fint og ikke forstår mig /:

altså du skal være glade for at bedsterne er så glade for deres barnebarn, og vil tilbringe tid med ham, der er så mange bedsterne der ikke gider. Og det er da dejligt at vide at nogen elsker ens barn lige så meget som en selv..

en dreng på 1år kan sagtens klare en weekend.
Men er det ikke fordi du også gerne vil være sammen med din søn?

Jeg ville da også gerne kunne passe mine nevøer og niecer så ofte jeg kunne, og for nogen forældre er det dejligt at have voksentid.

Men hvad at planlægge bedstedage, hvor de henter og en gang i mellem i weekenden?

Anmeld

30. januar 2014

Louise H.

Det er da dejligt at du har så mange til at passe din søn

Men jeg tænker også, behøver der altid være en overnatning med? Hvad hvis de fik lov til at have ham en hel dag og hygge med ham i stedet?

Anmeld

30. januar 2014

Annemette07

Anonym skriver:

Jeg kender følelsen. Vores er tre en halv måned og min mands tante siger HVER gang vi er der om hun ikk snart skal passe ham. Min mands forældre er skilt og mine bor stadig sammen, hans far og mine forældre har hver passet en gang, men kun et par timer, og jeg mener personligt det er nok. Jeg ville, hvis mit barn var så "gammelt", sige til familien at jeg nok selv skulle sige til når det blev nødvendigt. Det er jo trods alt os der har valgt at få børnene så det er jo også vores eget ansvar. Selvfølgelig skal de til også lære at sove ud, men en hel weekend er for mig meget i den alder, og hvis det så skulle være to weekenden i streg så tror jeg også det bliver meget for barnet på trods af det måske ser familien ofte.

Det er virkelig svært at sige fra, men familien må også bare lære at kende grænserne :-)

Anmeld

30. januar 2014

san

Anonym skriver:

Det er også rigtig dejligt, når man har brug for det.
Synes bare stadig han er så lille.

Han skal f.eks passes imorgen da vi skal til julefrokost, af mine forældre. Men så er der nogen fra kærestens familie der har spurgt om de kan have ham til overnatning næste weekend. Og det synes jeg bliver for meget, så har sagt nej. Men havde de skrevet til min kæreste havde han sagt ja. Nu har jeg så bare valgt ikke at sige noget til ham da det er et lidt diskuteret emne.

hver weekend er måske også lidt meget at få passet sine børn ude og især når de er så små, så kan sgu godt forstå dig...

Anmeld

30. januar 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

altså du skal være glade for at bedsterne er så glade for deres barnebarn, og vil tilbringe tid med ham, der er så mange bedsterne der ikke gider. Og det er da dejligt at vide at nogen elsker ens barn lige så meget som en selv..

en dreng på 1år kan sagtens klare en weekend.
Men er det ikke fordi du også gerne vil være sammen med din søn?

Jeg ville da også gerne kunne passe mine nevøer og niecer så ofte jeg kunne, og for nogen forældre er det dejligt at have voksentid.

Men hvad at planlægge bedstedage, hvor de henter og en gang i mellem i weekenden?

Jeg er også rigtig glad for det. Synes bare det bliver rigtig meget når der er så mange.
Denne måned ender det på 2 pasninger, fordi min far rigtig gerne ville have ham og jeg skulle være alene fra fredag morgen til søndag aften og kan jeg ikke klare med bæknet. Og imorgen julefrokost og hvis han så også skulle passes næste weekend er det jo meget. De siger bare tit at de har ham ret lidt, men når der er 4 "hold" der vil passe går der jo lidt tid imellem da han jo ikke skal passes hver eller hvad anden weekend.

Anmeld

30. januar 2014

lineog4

Hvis det var mig (og det er det ikke for har ikke en stor familie - kun en mor ) så ville jeg hvis de boede tæt på lave en fast dag i hverdagen hvor de kunne hente ham i vuggestuen og enten tage ham hjem et par timer, ellers endnu mere skønt tage ham hjem til jer og hygge med ham. Så havde I tud til indkøbe praktisk osv. Jeg nyder hvis nogen  vil aflaste i hverdagene hellere end weekend da jeg der helst vil have mine børn  

Min mor har feks den midterste hver mandag og tager ham til håndbold - en fantastisk hjælp og han elsker det, og ved nu er det mandag og mormor dag. De andre to er lidt miskundelige, men den store ringet selv og går selv over til mormor, og den lille - måske det ender med en fast fri dag fra børnehave hvis mormor vil

Anmeld

30. januar 2014

Mum33

Hvor dejligt  Sig I giver besked, når I har brug for pasning, men det nok bliver mere aktuelt når han bliver lidt større

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.