Jeg bliver nød til at spørge jer kvinder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.967 visninger
35 svar
62 synes godt om
30. januar 2014

DKA

Jeg spørger jer efter at ha' læst en anden tråd hvor jeg virkeligt undrede mig.

Ser i jer selv som værende i position til at bestemme over jeres mænd - jeg sys' tit jeg støder ind i sætninger som "det havde min mand aldrig fået lov til" ???

hav en dejlig dag :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2014

LeneKE

Nej på ingen måde - tværtimod. Hjemme ved os koordinerer vi lige vores aftaler, så der er styr på vores 2 årige søn - ellers er der rimeligt frit slag vil jeg sige 

Anmeld

30. januar 2014

FruStolpe

DKA skriver:

Ser i jer selv som værende i position til at bestemme over jeres mænd - jeg sys' tit jeg støder ind i sætninger som "det havde min mand aldrig fået lov til" ???

På ingen måde.

Vi er ligestillede herhjemme, og vi snakker om tingene.

Anmeld

30. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Næ. Vi fortæller hinanden hvad vi har af planer, men skal absolut ikke have lov. Hehe

Anmeld

30. januar 2014

lineog4

Har jeg opgivet for mange år siden  Han gør alligevel hvad der passer ham.

men jeg kan godt have en holdning til jeg ikke kunne være sammen med en mand der aldrig overholdt en aftale fx. Men så er det ikke om jeg giver lov, men om jeg ikke vil leve med....

Anmeld

30. januar 2014

Pcokate

DKA skriver:

Hos os er vi et team.

Det vil sige at før vi køber dyre ting, går i byen m.m. snakker vi sammen.

Det kan jo være at der ikke er råd, at bydagen falder sammen med noget andet som lige var glemt m.m. 

Ingen af os kontrollere hinanden men vi samarbejder og ingen af os ville fx acceptere at den anden pludselig kom hjem om morgen (uden det var indbyrdes aftalt)stiv og skulle op med vores søn (Det finder vi direkte uansvarligt). 

Anmeld

30. januar 2014

modesty

DKA skriver:

Jeg har været i parforhold før hvor jeg var i stand til at tromle mine kærester, og det holder bare ikke. Jeg skal have en mand der kan sige fra og stå ved sine holdninger, ellers kan jeg ikke respektere ham - og uden respekt er det ikke et ligeværdigt forhold. Selvfølgelig skal han heller ikke tromle mig, det siger sig selv.

Anmeld

30. januar 2014

Miss Church

DKA skriver:

Nej jeg bestemmer ikke hvad min mand skal eller ikke skal. Men vi laver ikke en masse aftaler uden at vi har snakket sammen. 

Nogle gange synes jeg at hans aftaler er upassende, fordi de ofte betyder at jeg står alene med tvillingerne. Det gør jeg hele ugen, så jeg vil gerne have lidt "fri" i weekenderne. Men vi får begge lov til at tage ud uden ungerne og det er meget sjældent at jeg beder ham blive hjemme 

Anmeld

30. januar 2014

stjernehimmel

nej ...... men kommer han med en masse han skal, plus sport og arbejde/ øvelser osv, tager jeg det som en selvfølge at han os afsætter tid til os, og ikke blot tager til alt hver weekend og hverdage.... 

Man kan ikke blæse og ha mel i munden på samme tid.....hverdagen og familie livet skal passes og plejes, uden druk og div ting konstant.

Anmeld

30. januar 2014

Muhmi

Haha nej, jeg undrer mig også nogle gange Kan godt være jeg har skrevet "Det fik min mand ikke lov til" men med det menes der nok mange gange "Min mand VED godt at han ikke må, for den samtale HAR vi haft" Men nej, jeg bestemmer ikke over min mand, han er jo et individ ligesom mig selv og jeg vil da ikke have at folk skal fortælle mig hvad jeg skal og hvornår... Men det er ikke ens betydende med at vi ikke snakker om regler for alm. opførsel herhjemme, som i, man drikker selvfølgelig IKKE på en hverdag når man har unger og ansvar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.