Nu er jeg forvirret :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2014

Miss Church

Anonym skriver:

Jeg var oppe ved 1-tiden, men var os først oppe og teste kl 9.00, så det har været i blæren mere end 4 timer .

Vi krydser alt hvad der krydses kan!  og håber at du snart får afklaring - helst i den positive retning 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2014

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Vi krydser alt hvad der krydses kan!  og håber at du snart får afklaring - helst i den positive retning 

Jeg må jo bare vente og håbe 

Anmeld

29. januar 2014

Misser1989

Er det kun mig der kan se en meget, meget utydelig streg på test nr.2??
Men ja det kan sagtens være en bio du oplever. Håber du kan teste klart positiv på testdagen

Anmeld

29. januar 2014

cwl

Misser1989 skriver:

Men ja det kan sagtens være en bio du oplever. Håber du kan teste klart positiv på testdagen

Nej jeg synes også jeg kan de den, men når den ligefrem bliver mere utydelig, tegner det ikke så godt. Men håber for dig at testen måske bare er mærkelig og at du får to streger på testdagen.

Anmeld

29. januar 2014

Anonym trådstarter

Misser1989 skriver:

Jeg tør slet ikke tro på noget. Jeg må bare vente og se hvad testen siger på mandag 

Anmeld

29. januar 2014

Anonym trådstarter

cwl skriver:

Nej jeg synes også jeg kan de den, men når den ligefrem bliver mere utydelig, tegner det ikke så godt. Men håber for dig at testen måske bare er mærkelig og at du får to streger på testdagen.

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.