Nu er jeg forvirret :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.254 visninger
25 svar
3 synes godt om
29. januar 2014

Anonym trådstarter

Ja, som overskriften siger så er jeg MEGET forvirret nu .. Jeg testede i mandags og der var 2 streger, dog var den lidt utydelig. MEN DEN VAR DER 

Ville så teste i dag for at se om den var tydeligere, men nej. Den var bragende negativ 

Begge test er aflæst indenfor tid.

Hvordan kan testen gå fra positiv til negativ ? 

(Jeg er 3+2, hvis den altså er der)

Har i erfaringer med positiv test og så negativ ? 

Den en øverste test er fra mandag

Den nederste test er fra i dag (onsdag)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2014

lineog4

Hmm hvis du er 3+2 i dag, ville du have været 3+0 i mandags - vildt hvis man kan teste så tidligt, troede dårligt nok ægget havde sat sig fast og man havde noget HCG i kroppen. 

forklaringen kan jo være den simple men kedelige og sure, at ja ægget blev befrugtet, men det satte sig ikke fast. Det kan også være en fejl på den første test eller den anden og du får en fin positiv test om en uge.

Ikke for at være løftet pegefinger, men det er jo desværre risikoen ved at teste tidligt, at man oplever en bio (som de som ikke tester før de er gået over tid garanteret også får men ikke registrere)

Anmeld

29. januar 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Ja, som overskriften siger så er jeg MEGET forvirret nu .. Jeg testede i mandags og der var 2 streger, dog var den lidt utydelig. MEN DEN VAR DER 

Ville så teste i dag for at se om den var tydeligere, men nej. Den var bragende negativ 

Formentligt en biokemisk

Anmeld

29. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Enten er nummer 2 test i stykker, eller også oplever du en bio. 

Anmeld

29. januar 2014

Anonym trådstarter

Jeg ved godt det er tideligt at test. Men havde præcis de samme symptomer ved min første graviditet.

Man danner da ikke hcg før ægget har sat sig fast ? 

Men det er da sikkert en bio jeg oplever.

Anmeld

29. januar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Aflæste du test nr 1 indenfor tiden?

Ellers er der vel ikke så meget andet at gøre end at vente og se om mens kommer..

Anmeld

29. januar 2014

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Aflæste du test nr 1 indenfor tiden?

Ellers er der vel ikke så meget andet at gøre end at vente og se om mens kommer..

Ja, det var indenfor tid 

Anmeld

29. januar 2014

Miss Church

Anonym skriver:

Jeg tænker også en bio - et befrugtet æg, som ikke har sat sig fast. Man begynder at danne hcg med det samme ægget er befrugtet, men det betyder jo desværre ikke, at det befrugtede æg sætter sig fast. 

Det er ulempen ved at teste før uge 4

Anmeld

29. januar 2014

Manna

Var begge tests på morgenurin? For hvis urinen har været meget tynd på nr. 2, kan det måske være derfor. Med min erfaring med tests, der ikke bliver tydeligere tror jeg desværre også mest på biokemisk :-(

Anmeld

29. januar 2014

Miss Church

Næææh det er faktisk forkert det jeg skrev før.. Man danner først hcg når ægget sætter sig fast i slimhinden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.