Nu er jeg forvirret :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2014

Miss Church

Fandt lige det her: 

1. Begynder kroppen at danne Hcg, når et æg er befrugtet?

Nej, kroppen begynder først at danne Hcg, når ægget har sat sig fast i slimhinden i livmoderen. Der er dog, på så tidlig et tidspunkt i graviditeten, en meget stor risiko for at ægget bliver afstødt igen. Ca. 50% risiko.

http://www.babymirakel.dk/faq

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2014

modesty

Jeg vil også skyde på at det er en bio. 

Anmeld

29. januar 2014

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Næææh det er faktisk forkert det jeg skrev før.. Man danner først hcg når ægget sætter sig fast i slimhinden 

Jeg har nemlig os fået at vide af en læge, at man først danner hcg når ægget har sat sig fast. 

Anmeld

29. januar 2014

Miss Church

Anonym skriver:

Jeg har nemlig os fået at vide af en læge, at man først danner hcg når ægget har sat sig fast. 

Ja, men som man så kan læse i det næste jeg skriver, er der 50% risiko for at ægget ikke "klare" det, selv om det har sat sig fast 

Anmeld

29. januar 2014

Anonym trådstarter

Manna skriver:

Var begge tests på morgenurin? For hvis urinen har været meget tynd på nr. 2, kan det måske være derfor. Med min erfaring med tests, der ikke bliver tydeligere tror jeg desværre også mest på biokemisk :-(

Begge mine test var på morgen urin.

Jeg tænkte os på om det kunne være fordi jeg drak 1,5 L vand inden jeg gik i seng. 

Men måske flertallet har ret i at det er en bio 

Anmeld

29. januar 2014

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Ja, men som man så kan læse i det næste jeg skriver, er der 50% risiko for at ægget ikke "klare" det, selv om det har sat sig fast 

Ja, chancen er stor når det er så tideligt. 

Anmeld

29. januar 2014

Miss Church

Anonym skriver:

Ja, chancen er stor når det er så tideligt. 

Håber det bedste for dig alligevel!  

Anmeld

29. januar 2014

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Håber det bedste for dig alligevel!  

Tak 

Anmeld

29. januar 2014

Miss Church

Anonym skriver:

Begge mine test var på morgen urin.

Jeg tænkte os på om det kunne være fordi jeg drak 1,5 L vand inden jeg gik i seng. 

Men måske flertallet har ret i at det er en bio 

De siger at koncentrationen af hcg skulle være til at måle, hvis urinen har været i blæren i min. 4 timer. Det har det jo, hvis du ikke har tisset i nat?

Anmeld

29. januar 2014

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

De siger at koncentrationen af hcg skulle være til at måle, hvis urinen har været i blæren i min. 4 timer. Det har det jo, hvis du ikke har tisset i nat?

Jeg var oppe ved 1-tiden, men var os først oppe og teste kl 9.00, så det har været i blæren mere end 4 timer .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.