Valentins dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2014

Mortilxx

stjernehimmel skriver:

er det børne MGP? 

Ja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2014

Sisse Vinther

Pigent skriver:

Min kæreste og jeg har aldrig gjort noget særlig ud af Valentins dag.
Vi gjorde på vores første Valentins dag sammen, men efter dengang har vi ikke gjort noget. Vi fejre års dag og det er det.

Gør i noget på Valentins dag og hvad

Nej. Og hvis vi gør er det ikke fordi det er valentinsdag.
Jeg stemmer mere for at vi gør noget ekstra ud af årsdagen.

Anmeld

13. februar 2014

Mortilxx

stjernehimmel skriver:

er det børne MGP? 

Ej kan Google mig til, at jeg da fuldstændig har taget fejl af hvornår der er børne MGP :O Øv!

Anmeld

13. februar 2014

et-ønske

Min mand ved godt at jeg ELSKER når han tager initiativ til noget og vi elsker bare at komme ud med hinanden når lejligheden byder sig om det er årsdag, som er den samme som vores bryllupsdag vores første møde dato, mors/farsdag eller vd-dag så fejrer vi det

Imorgen skal vi ud og spise - herefter står den på klassefesten 2 min mand ved lige hvad der går i hjertet af hans kone

Anmeld

13. februar 2014

Chili

et-ønske skriver:

Min mand ved godt at jeg ELSKER når han tager initiativ til noget og vi elsker bare at komme ud med hinanden når lejligheden byder sig om det er årsdag, som er den samme som vores bryllupsdag vores første møde dato, mors/farsdag eller vd-dag så fejrer vi det

Imorgen skal vi ud og spise - herefter står den på klassefesten 2 min mand ved lige hvad der går i hjertet af hans kone

Sjovt, det lyder præcis som vores plan
God dag til jer

Anmeld

14. februar 2014

liten-mamma

Pigent skriver:

Min kæreste og jeg har aldrig gjort noget særlig ud af Valentins dag.
Vi gjorde på vores første Valentins dag sammen, men efter dengang har vi ikke gjort noget. Vi fejre års dag og det er det.

Gør i noget på Valentins dag og hvad

Har aldrig før gjort noget ud af Valentins dag, synes det er noget opreklameret fis MEN i år fik jeg bare lyst til at fejre det, så min kæreste er gået all in på det. 

Jeg skal tage hjem til min mor kl. 13 og komme hjem ved 18-tiden. Det eneste jeg ved er at vi skal have sushi, resten er en overraskelse

igår fik jeg lige en forsmag. Kom hjem til min yndlings kyllinge sandwich, masser chokolade og redbull 

Anmeld

14. februar 2014

Louisejulia

Vi skal fejre min kærestes fødselsdag i dag, og ellers ikke så meget.. Vi går ikke op i den slags 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.