Valentins dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.795 visninger
26 svar
19 synes godt om
28. januar 2014

Pigent

Min kæreste og jeg har aldrig gjort noget særlig ud af Valentins dag.
Vi gjorde på vores første Valentins dag sammen, men efter dengang har vi ikke gjort noget. Vi fejre års dag og det er det.

Gør i noget på Valentins dag og hvad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2014

Sandratoft

Pigent skriver:

Vi gjorde på vores første Valentins dag sammen, men efter dengang har vi ikke gjort noget. Vi fejre års dag og det er det.

Jeg tror ikke vi skal lave noget specielt denne dag Har aldrig gået vildt meget op i mærkedage, årsdage osv. 

Anmeld

28. januar 2014

Q86

Sidste år fik jeg blomster og chokolade på arbejdet, og kæresten havde lavet en super lækker middag til os om aftenen.

I år rejser vi til Berlin da han skal til en fridykkerkonkurrence dagen efter, så ved ikke hvor meget der bliver gjort ud af det der.

Anmeld

28. januar 2014

Pigent

Okay

Anmeld

28. januar 2014

Babydrøm

Pigent skriver:

Vi har aldrig gjort noget ud af valentins dag, og det passer os fint, vi fejrer vores årsdag

Anmeld

28. januar 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Vi er ikke sammen på valentinsdag normalt. Det er nu heller ikke noget vi fejrer eller ville fejre hvis vi var sammen. Måske spise ude, men det gør vi tit alligevel. Han har vist to gange sendt mig roser på dagen. 

Anmeld

29. januar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Pigent skriver:

Nope.
Vi har dog dage hvor vi får passet den lille og får plejet vores forhold. Det er ikke nødvendigt med en bestemt dato for at gøre noget særligt

Anmeld

29. januar 2014

Lykke:)

Pigent skriver:

Min kæreste og jeg har været sammen i 4 år lige omkring valentine, så vi skal ud og hygge os for første gang uden baby

Anmeld

29. januar 2014

Pcokate

Pigent skriver:

Vi gør ikke noget ud af dagen, desværre for jeg griber gerne hver en lejlighed til at få blomster/spise ude m.m. Men manden tror ikke på "amerikaniseret helligdage" og måske meget godt med vores økonomi 

Anmeld

29. januar 2014

Malene76

Valentins dag siger mig intet. Vi fejrer det ikke.  Vi fejrer vores årsdag, som også er der vi har bryllupsdag. 

Kh. Malene 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.