Valentins dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2014

Pigent

Okay så vi ikke de eneste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2014

Aabye

I min verden er valentines day noget opreklameret fis.. 
Min mand og jeg sad faktisk og snakkede om det så sent som for et par timer siden, da der i radioen kom en "reklame" for dagen.. 

Det er aldrig noget vi har "fejret" og vi kommer heller ikke til det.. 

Anmeld

5. februar 2014

lille-fisen

Herhjemme plejer der som regel som minimum at blive givet blomster på valentinsdag

Selvfølgelig kan man argumentere for at det bare er en opreklameret amerikansk ting - ligesom fx halloween. Men må indrømme at jeg slet ikke har noget i mod det - tværtimod faktisk, for enhver dag som kan gøre en almindelig kedelig vinterdag lidt sjovere er velkommen hjemme hos mig

Man kan jo sagtens gøre noget godt for hinanden der ikke handler om at fyre penge af på blomster, dyre middage osv.

I år er det vist min tur til at være 'hovedinitiativtager', så går allerede og tænker i hvad jeg kan finde på af sjove og hyggelige ting

Anmeld

6. februar 2014

Marts<3

Jeg har hørt en fugl synge noget om, at vi skal på Sticks n' Sushi på toppen af Tivolis kongrescenter.

Herhjemme giver vi den fuld gas... Tager alle muligheder for hygge og usunde ting... Mad der ikke indeholder hakket oksekød eller pasta. Ingen diskusion, eller forhandlinger om at få barnet til at spise mere.

Kun voksen snak, ingen opvask, barberet ben, krøllerne slået ud og vin til maden.... Mmmmh jeg glæder mig...

Flirter med tanken om at leje et hotel værelse... 

Anmeld

6. februar 2014

lineog4

Vl lige sige Valentines dag ikke kun er en amerikansk skik, men måden vi fejrer den er mest amerikansk. I Italien fejres den også ved at kvinder for mimoser. Det er gammel helligdag for helgen Valentine som trodsede en kejser lov og viede soldater.

men til trods for min mand er italiener og derfor burde gå op i den og være super romantisk, så plejer vi at svinge os op til en hjerteballon og sidster stod jeg parat med kage og boller til min familie hvorefter jeg selv tog til møde  

Men d. 14.11. Er alligevel en mærkedag hjemme hos os for det er præcis 9 mnd før Lias fødselsdag så jeg kan lide tanken om hun blev lavet på valentinsdag - den hellige dag for de elskende. Sådan dagen plejer også at rumme noget om Lia.

Anmeld

6. februar 2014

Mor til Majbørn

Vores årsdag er 2 uger efter valentines, så gør ikke så meget ved VD.
Men jeg har da fået (/sendt) nogle rigtigt søde beskeder og sådan - men ikk noget med det helt store - så hellere 'gemme' det til vores årsdag

MEN... jeg ville sandelig ikk ha noget imod at fejre VD! Vi os er det mere et økonomisk spørgsmål lige for tiden.

Anmeld

13. februar 2014

Milas14

Her er vi lidt romantisk pjattede, så alt hvad der kan fejres med blomster, søde kort, gaver osv bliver gjort i stor stil ) ... Vi skal på Dragsholmslot og spise frokost :-)

Anmeld

13. februar 2014

stjernehimmel

Pigent skriver:

Min kæreste og jeg har aldrig gjort noget særlig ud af Valentins dag.
Vi gjorde på vores første Valentins dag sammen, men efter dengang har vi ikke gjort noget. Vi fejre års dag og det er det.

Gør i noget på Valentins dag og hvad

Bliver ikke fejret her..

Vi fejre års dag, og månedsdag(dog gøres der egentlig ik noget særligt ud af det heller ud over en sød besked og at vi husker det)

Anmeld

13. februar 2014

Mortilxx

Pigent skriver:

Min kæreste og jeg har aldrig gjort noget særlig ud af Valentins dag.
Vi gjorde på vores første Valentins dag sammen, men efter dengang har vi ikke gjort noget. Vi fejre års dag og det er det.

Gør i noget på Valentins dag og hvad

Vi gør ikke noget ud af det I morgen skal vi bare rå-hygge med min søn og se MGP

Anmeld

13. februar 2014

stjernehimmel

Nihell skriver:

Vi gør ikke noget ud af det I morgen skal vi bare rå-hygge med min søn og se MGP

er det børne MGP? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.