Droppet facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Jeg har kun de venner på fb, som jeg rent faktisk ville stoppe op og snakke med, hvis jeg mødte dem en lørdag formiddag.

Jeg bruger fb, til at holde kontakten til venner og familie i en ellers travl hverdag. Til min mormor, som vi ikke ser så tit, så kan hun følge med i hvor store ungerne nu er blevet, samt at følge med i noget af mandens families liv, da de bor i Australien.

Også til at få smilet frem, har nogle venner som laver de sjoveste opdateringer.

Så det er ren hygge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2014

Robin Hood.

Perla skriver:

Øv......undrede mig også over hvor du var søde!

Men du har måske lidt ret. Tror man skal vælge sine venner på Facebook med omhu! Altså ikke for mange - der i virkeligheden ikke rigtig er venner......forstår du?

Jeg nyder altså at følge lidt med hos dem der betyder noget, men bor langt væk.

Jeg kommer altså til at savne dine opslag og billeder!

kæmpe knus 

Vi må altså finde ud af at ses med ungerne måske jeg på et tidspunkt vender tilbage med en meget reduceret venneliste ? Men de venner jeg har på er nu alle nogen jeg ville stoppe op og snakke med i byen . Foreløbig ser jeg om jeg kan undvære , går jo meget godt ;0)

Anmeld

29. januar 2014

Papillon

Robin Hood. skriver:

Overfladisk fordi :   Syntes mange af mine facebook venner brugte det som udstillingsvindue for deres liv . Alt er så godt og perfekt her , alt kører på skinner , se vores aftensmad , jeg er syg , jeg har shoppet mm. Så var der alle øv bøvverne også ,,,, syntes det var lidt tidsfordriv , men tænker også der bliver en del jeg mister kontakten med .

Det forstår jeg godt Det er også meget forskelligt, hvordan folk bruger facebook. Nogle lægger hele deres liv og følelser på nettet, nogle kreerer et glansbillede af dem selv og andre holder sig mere eller mindre usynlige. Der findes sikkert også mange andre udgaver af facebookbrugeren, men det er bare for at illustrere forskelligheden

Anmeld

29. januar 2014

modesty

Robin Hood. skriver:

Ja det var hvad jeg gjorde i lørdags , deaktiverede min profil efter 6 år . Syntes jeg brugte for megen tid derinde , syntes det var overfladisk såå ?? Hvorfor savner jeg den ?? Jeg er stædig , opgiver ikke :0) nogle af jer der er droppet ud af facebook afhængigheden ? Er i glade for det ?

Jeg synes at facebook er en genial opfindelse, men ja - det er også en tidsrøver. Jeg har slettet app'en på min iphone for at begrænse forbruget.

Men jeg kommer ikke til at slette min profil. Jeg bruger det i vid udstrækning som networking i forbindelse med arbejde. Jeg er medlem af et par grupper med utroligt spændende debatter - også fagligt relateret til mit arbejde. Og så går jeg på en uddannelse som dagligt bruger fb til kommunikation. Derudpver er det også bare hyggeligt at følge med i folks liv. 

Jeg har blokeret måske 25% af mine venners status-updates fordi de kun postede platte jokes, babybilleder og kage-opskrifter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.