Droppet facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.583 visninger
23 svar
37 synes godt om
28. januar 2014

Robin Hood.

Ja det var hvad jeg gjorde i lørdags , deaktiverede min profil efter 6 år . Syntes jeg brugte for megen tid derinde , syntes det var overfladisk såå ?? Hvorfor savner jeg den ?? Jeg er stædig , opgiver ikke :0) nogle af jer der er droppet ud af facebook afhængigheden ? Er i glade for det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2014

et-ønske

Synes du er mega sej
Jeg har tit haft lyst, men ikke haft modet.....

Anmeld

28. januar 2014

Robin Hood.

et-ønske skriver:

Synes du er mega sej
Jeg har tit haft lyst, men ikke haft modet.....

Grin tak , hvad gjorde vi før facebook ?? Tænker bare at de venner der virkeligt gider mig vil kontakte mig Irl . Det jo spændende 

Anmeld

28. januar 2014

Ønskebarnet2014

Jeg eller manden har på intet tidspunkt fortrudt deaktiveringen af facebook det er snart 3 år siden vi slettede den

Elsker det

Folk som vil være en del af vores liv må ringe eller kigge forbi 

Ikke alt det snageri og tidsspild

Bare hold ved

Anmeld

28. januar 2014

Robin Hood.

Ønskebarnet2014 skriver:

Jeg eller manden har på intet tidspunkt fortrudt deaktiveringen af facebook det er snart 3 år siden vi slettede den

Elsker det

Folk som vil være en del af vores liv må ringe eller kigge forbi 

Ikke alt det snageri og tidsspild

Bare hold ved

Snageri er lige det ord der beskriver min følelse , snager i gamle skole kammeraters , gamle venners liv mm. Folk jeg aldrig ville bruge 1 time på irl snager i mit det da noget underligt noget ikke , men det føles bare tomt uden :/ fjollet 

Anmeld

28. januar 2014

Papillon

Jeg forstår godt dine tanker, men har det nu ikke selv på den måde. Hvad brugte du tid på? Hvad virkede overfladisk for dig?

For mit vedkommende deler jeg meget lidt med mine facebookvenner, fordi det for mig egentlig bare er en samling folk, jeg gerne vil kunne få fat i. Det er måske overfladisk, men et eller andet sted, er det bare en mulighed for at holde kontakt, hvis behovet kommer. Kigger lidt derinde et par gange om dagen, læser statusopdateringer og bruger det til studiet. Rent tidsfordriv og en åben mulighed for kontakt

Anmeld

28. januar 2014

Mum33

Nope - for er på ingen måde afhængig. Kigger en gang eller to om dagen, det tager max 10 min. Gider ikke sidde og snage, men synes det er fedt at have fingeren på pulsen med hvad folk går og laver og tænker. Fx fik jeg kontakt til 3 folkeskoleveninder, som var på barsel samtidig som jeg, og vi havde fantastisk støtte og glæde af hinanden. Vi havde aldrig mødtes hvis ikke vi var på fb

synes det er fantastisk til at dele billeder med venner og familie som sjældent ser mine unger. Og når man er "børneramt" og ikke kommer så meget ud, er det en hyggelig måde at holde omgangskredsen ved lige på. 

Men sej beslutning af dig hvis det tog din tid. Tror mange går i den retning

Anmeld

28. januar 2014

Robin Hood.

Papillon skriver:

Jeg forstår godt dine tanker, men har det nu ikke selv på den måde. Hvad brugte du tid på? Hvad virkede overfladisk for dig?

For mit vedkommende deler jeg meget lidt med mine facebookvenner, fordi det for mig egentlig bare er en samling folk, jeg gerne vil kunne få fat i. Det er måske overfladisk, men et eller andet sted, er det bare en mulighed for at holde kontakt, hvis behovet kommer. Kigger lidt derinde et par gange om dagen, læser statusopdateringer og bruger det til studiet. Rent tidsfordriv og en åben mulighed for kontakt

Overfladisk fordi :   Syntes mange af mine facebook venner brugte det som udstillingsvindue for deres liv . Alt er så godt og perfekt her , alt kører på skinner , se vores aftensmad , jeg er syg , jeg har shoppet mm. Så var der alle øv bøvverne også ,,,, syntes det var lidt tidsfordriv , men tænker også der bliver en del jeg mister kontakten med .

Anmeld

28. januar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg er ikke droppet ud af fb. Jeg kan godt lide, at følge med i mine venners liv og min gamle bedstefar på 86 år elsker, at følge med i sine børnebørn og oldebørns liv. Det kunne han ikke på samme måde, da han bor meget langt væk fra os.

Men ja, det er en tidsrøver nogen gange.

Men du slipper ikke så let for mig, søde

Anmeld

28. januar 2014

Robin Hood.

MoarHvidovre skriver:

Jeg er ikke droppet ud af fb. Jeg kan godt lide, at følge med i mine venners liv og min gamle bedstefar på 86 år elsker, at følge med i sine børnebørn og oldebørns liv. Det kunne han ikke på samme måde, da han bor meget langt væk fra os.

Men ja, det er en tidsrøver nogen gange.

Men du slipper ikke så let for mig, søde

Det sgu da også som at sige farvel til en gammel ven jeg vil heller ikke slippe for dig søde <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.