Droppet facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2014

TNBC

Robin Hood. skriver:

Ja det var hvad jeg gjorde i lørdags , deaktiverede min profil efter 6 år . Syntes jeg brugte for megen tid derinde , syntes det var overfladisk såå ?? Hvorfor savner jeg den ?? Jeg er stædig , opgiver ikke :0) nogle af jer der er droppet ud af facebook afhængigheden ? Er i glade for det ?

Jeg har ikke været på facebook i 2år(Do kke slettet den) har været inde en gang, fordi jeg ville hente nogle billeder(men jeg kunne ikke lige hente dem)

Det er irriterende til tider, førdi alt foregår igennem det, men jeg overlever og har ikke tænkt mg at gå tilbage..

Jeg vil meget hellere være herinde, det er meget bedre og man lære så mange ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2014

bøllen

Robin Hood. skriver:

Ja det var hvad jeg gjorde i lørdags , deaktiverede min profil efter 6 år . Syntes jeg brugte for megen tid derinde , syntes det var overfladisk såå ?? Hvorfor savner jeg den ?? Jeg er stædig , opgiver ikke :0) nogle af jer der er droppet ud af facebook afhængigheden ? Er i glade for det ?

Jeg har droppet facebook eller næsten . Jeg bruger kun min profil til salg 

Anmeld

28. januar 2014

Troldemommi

Jeg elsker facebook, jeg har meget familie som jeg ikke ser så tit så kan jeg lige følge med i deres liv, og jeg viser tit billeder frem af mine børn fordi jeg er stolte af dem, samtidig er jeg kommet i kontakt med flere gamle veninder derinde, ville aldrig slette mig. 

Facebook 

Monica

Anmeld

28. januar 2014

Robin Hood.

Monica P skriver:

Jeg elsker facebook, jeg har meget familie som jeg ikke ser så tit så kan jeg lige følge med i deres liv, og jeg viser tit billeder frem af mine børn fordi jeg er stolte af dem, samtidig er jeg kommet i kontakt med flere gamle veninder derinde, ville aldrig slette mig. 

Facebook 

Monica

Har jeg jo også altid gjort , syntes bare at jeg bruger for meget tid derinde , tid jeg kunne have brugt på mit barn

Anmeld

28. januar 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Robin Hood. skriver:

jeg valgte også at slette min facebook for omkring 2 år siden da jeg alligevel stort set aldrig var online og når jeg endelig var, så var der stort set ikke andre online...

Da jeg så fik ny kæreste prøvede han at overtale mig til at komme på igen... først ville jeg ikke rigtigt, men så gik det op for mig at på det år der var gået, var jeg gået fra at være meget tæt med min ældste niece (der er 3 år yngre end mig) til stort set at være fremmede... så nu har jeg en profil igen, men jeg opdatere den sjældent, for det er egentlig bare for at kunne følge med i hvad familien, der er delt ud over hele landet, laver...

Anmeld

28. januar 2014

Sandratoft

Robin Hood. skriver:

Gjorde det engang for nogle år siden, men vendte tilbage efter 1 måneds tid, kunne simpelthen ikke undvære det mere

Anmeld

29. januar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Jeg har aldrig haft facebook. Jeg har aldrig følt behovet da jeg har kontakt til dem jeg ønsker kontakt med. Folk jeg ikke ser længere er der en god grund til
Så må jeg vente med at høre hvordan det går de mennesker til klassereunions og lignende

Anmeld

29. januar 2014

Elbæk

Jeg prøvede at slette min profil i 2 måneders tid. Hvor jeg så fik diverse beskeder om hvorfor jeg havde blokeret og slettet folk .. Så jeg vendte tilbage med en ny profil. Folk tog det åbenbart personligt.

Jeg er nu glad nok for facebook, synes det er dejligt at følge mine veninders hverdag, især dem jeg ikke ser så tit. 

Anmeld

29. januar 2014

Perla

Robin Hood. skriver:

Øv......undrede mig også over hvor du var søde!

Men du har måske lidt ret. Tror man skal vælge sine venner på Facebook med omhu! Altså ikke for mange - der i virkeligheden ikke rigtig er venner......forstår du?

Jeg nyder altså at følge lidt med hos dem der betyder noget, men bor langt væk.

Jeg kommer altså til at savne dine opslag og billeder!

kæmpe knus 

Anmeld

29. januar 2014

lineog4

Jeg bruger facebook til grupper for folk der har mistet, til familien i Italien kan følge lidt med og så til at få læst artikler det popper op... Men skriver ikke meget status, og læser såmænd heller ikke så mange andres.

Kigger ind en gang imellem, men ikke noget de kan tage overhånd som fx denne side 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.