når man er mor har man ikke tid til sig selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2014

B&J

Isabella_mor skriver:

Sådan er det heldigvis ikke hos os. Her har jeg rigelig tid til mig selv, jeg kan sagtens sove hvis jeg er syg, for jeg har en kæreste som tager sit ansvar som far meget alvorligt. Han er den bedste far og kæreste og jeg ville ike bytte for noget som helst andet. 

den der hopper jeg 100% med på sidst jeg var syg var jeg gået kold på sofaen men min dejlige kæreste tog vores søn med ind på værelset for at lege så jeg kunne få sovet lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2014

Chevro

Anonym skriver:

Når man er mor har man ingen tid til at slappe af eller sove en time eller to hvis man er syg, heller ikke selvom man bor med barnets far. Er det også sådan hos jer andre? Eller vil far gerne tage lidt over så i kan få hvile?

Jeg skal sove hver dag, da jeg er på fleksjob.

Så jeg har muligheden og behovet for at sove, men ja min kæreste er super fantastisk, og lader mig ofte sove til kl 9-10 stykker i weekenden, hvis han ved jeg er træt

Hvis jeg skal sove til middag i weekenderne, gør jeg det jo bare når min søn sover også - eller vi smider os allesammen i stuen og hygger, hvor de så ser lidt tegnefilm eller leger, og jeg får en morfar på sofaen <3

Anmeld

28. januar 2014

Laulund87

Selvfølgelig tager ham over, alt andet er slet ikke acceptabelt! Desuden skal jeg ikke være syg for at han putter, bader osv. Det er da lige så meget hans ansvar.

Anmeld

28. januar 2014

De3Guldklumper

Laulund87 skriver:

Selvfølgelig tager ham over, alt andet er slet ikke acceptabelt! Desuden skal jeg ikke være syg for at han putter, bader osv. Det er da lige så meget hans ansvar.

Den hopper jeg med på

Anmeld

28. januar 2014

Clisolka

Isabella_mor skriver:

Sådan er det heldigvis ikke hos os. Her har jeg rigelig tid til mig selv, jeg kan sagtens sove hvis jeg er syg, for jeg har en kæreste som tager sit ansvar som far meget alvorligt. Han er den bedste far og kæreste og jeg ville ike bytte for noget som helst andet. 

Denne er jeg med på! 

Jeg ville for alt i verden ikke bytte kæresten væk. Han er den bedste far man kunne tænke sig 

Anmeld

28. januar 2014

Marts<3

Min kæreste kan osse godt være lidt bob-Bob. Så fik han samme behandling med lidt bandeord. Nu skal vi på romantisk Valentins dag, og sov til kl. 10.00 i weekenden.

hvis du lader ham gøre det, så er det jo fint for ham. DU må steppe op, og fortælle ham hvordan verden hænger sammen. 

Mænd er til tider mærkelige. De skal bare have en lille instruktion, så køre det... 

Anmeld

28. januar 2014

Milas14

Her hjælper vi hinanden og det er selvom vi har dine og mine børn!

Anmeld

28. januar 2014

Loa

Hvor gammel er barnet?

For her var farmand riiiiigtig længe om at komme ind i kampen... Ikke fordi han ikke ville, men tror simpelthen ikke han vidste hvordan han skulle gøre det... (Lige så godt som mig )

Så er det fordi han ikke gider eller fordi han simpelthen ikke ved hvad skal og hvordan....

Anmeld

28. januar 2014

C8

Anonym skriver:

Når man er mor har man ingen tid til at slappe af eller sove en time eller to hvis man er syg, heller ikke selvom man bor med barnets far. Er det også sådan hos jer andre? Eller vil far gerne tage lidt over så i kan få hvile?

Når jeg er syg tager han over 100 procent og omvendt. Nogle mænd har en tendens til at tro, at os kvinder skal stå til rådighed 24/7 og, at barnet har mest brug for sin mor og det er jo ikke sandt. De har også brug for deres far og det gælder også lorte bleerne

Anmeld

28. januar 2014

M &.I

Anonym skriver:

når jeg er syg kan jeg stadig passe barnet lave mad skift bleer det har jeg gjort siden min søn blev født.. min mand har aldrig gjort det.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.