når man er mor har man ikke tid til sig selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.688 visninger
31 svar
30 synes godt om
28. januar 2014

Anonym trådstarter

Når man er mor har man ingen tid til at slappe af eller sove en time eller to hvis man er syg, heller ikke selvom man bor med barnets far. Er det også sådan hos jer andre? Eller vil far gerne tage lidt over så i kan få hvile?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2014

Mi&Mi

Når man er mor har man ingen tid til at slappe af eller sove en time eller to hvis man er syg, heller ikke selvom man bor med barnets far. Er det også sådan hos jer andre? Eller vil far gerne tage lidt over så i kan få hvile?

Barnet er ligeså meget fars ansvar som morens, hvis mor er syg, må far tage over og omvendt.

Anmeld

28. januar 2014

lineog4

Anonym skriver:

Far vil gerne tage over men ungerne lader ham ikke  Er jeg syg så er jeg på panodiler når ungerne er hjemme og farmand laver det praktiske. 

Anmeld

28. januar 2014

An&Jo

Anonym skriver:

nææ, det er vel bare et spørgsmål om at banke hårdt nok i bordet og sige at man ikke vil finde sig i at han ikke vil hjælpe, så du kan hvile..

Det gjorde jeg, og det hjalp.. Nu hjælper han hvis han kan se jeg har behov for det.. Hvis du lader ham køre sit eget løb gør han det, men banker du i bordet så han kan se du mener det, så skulle han forhåbentlig gerne ændre på det..

Anmeld

28. januar 2014

Pcokate

Anonym skriver:

her er vi altid syge samtidig  

Så vi forældre skiftes til lur og det praktiske. 

Anmeld

28. januar 2014

Lykke:)

Anonym skriver:

Her tager vi over for hinanden
Både ved sygdom men også hvis man kan se på den anden at nu er det ved at være pause tid

Anmeld

28. januar 2014

Michella2

Anonym skriver:

Her tager far over hvis han er hjemme, når mor er syg, eller der er andet. Der er da meget naturligt at far gerne vil være sammen med sit barn af kærlighed og ikke pligt  

Anmeld

28. januar 2014

Isabella_mor

Anonym skriver:

Sådan er det heldigvis ikke hos os. Her har jeg rigelig tid til mig selv, jeg kan sagtens sove hvis jeg er syg, for jeg har en kæreste som tager sit ansvar som far meget alvorligt. Han er den bedste far og kæreste og jeg ville ike bytte for noget som helst andet. 

Anmeld

28. januar 2014

Ellie79

Anonym skriver:

Næ her er vi ret gode til lige at sige til den anden "tag en pause" når vi er syge tager den anden sig af aflevering, afhentning og madlavning plus leg og putning. Vi elsker at lave noget sammen, men vi er også bare mennesker og trænger nogen gange til pause især i weekenden er det dejligt lige at få en time i sofaen mens far er på legepladsen og han har det ligeså

Anmeld

28. januar 2014

CarinaSB

Isabella_mor skriver:

Sådan er det heldigvis ikke hos os. Her har jeg rigelig tid til mig selv, jeg kan sagtens sove hvis jeg er syg, for jeg har en kæreste som tager sit ansvar som far meget alvorligt. Han er den bedste far og kæreste og jeg ville ike bytte for noget som helst andet. 

Den må jeg hoppe med på :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.