Anonym skriver:
jeg har holdt en lang pause herinde for jeg synes tonen blev for hård i perioder.... Nu har jeg så lavet et eneste indlæg.... Og IGEN blev samtalen kørt hen i negative toner, fra at være et ellers glad indlæg.
Årh jeg synes det er så ærgerligt!!
Hvorfor kan vi ikk tale pænt til hinanden??
Der er da masser af muligheder for at dele sin mening på en sød og rar måde, istedet for at rakke ned på andre og nærmest latterliggøre dem fordi de har en anden holdning??
Er vi ikk herinde for at hjælpe hinanden og give gode råd?? For at ha' nogen at snakke med og være en del af fællesskabet??
Det gør mig både gal og ked af det!!
Det er meget svært at forholde sig til det du siger, når man ikke aner hvilke indlæg du taler om.
Folks grænser går forskellige steder. Jeg synes at der er kvinder herinde der er ekstremt sarte, og jeg synes at der er kvinder der er unødigt negative.
Jeg er nok selv en af dem der har en hård tone - men jeg forsøger i så vidt omfang som muligt altid at være saglig og argumenterende (selvom den sikkert smutter ind imellem ;-)
Når man argumenterer for sine holdninger og ikke får ordentlige argumenter tilbage, men blot en fornærmet attitude, så bliver jeg sgu lidt træt. Og så gider jeg ikke høre på at jeg er grov.
Det er en hønsegård herinde nogle gange, ja. Men alternativet - at alle taler pænt til hinanden og at diskussioner derfor ikke får lov til at vokse og udvikle sig - nej, ellers tak. Så hellere en hård tone ind imellem. Der er jo mulighed for at anmelde hvis man synes at folk går over stregen.

Anmeld