Jeg synes det er lidt i perioder, somme tider er tonen meget hård og sommetider er den helt i den anden grøft hvor jeg tænker ' så svær dog ærligt og lad vær at glat ud hele tiden'...
Jeg synes lidt der er en sammenhæng imellem om det er lidt agurke tid... Hvis der på fosiden i længere tid ikke figurere meget andet end 'er denne positiv' 'er jeg min gravid 2+4' 'graviditets symptomer allerede' så tror jeg folk er lidt frodende når der så kommer noget man faktisk har en mening om, og måske bliver man lidt for ivrig...
Mine svar kan godt sommetider blive lidt kølige, men der er også i perioder efter hvordan jeg lige går og har det..
Jeg prøver især i de følsomme emner at holde bolden på min bane halvdel selvom jeg er lodret uenig med ts eller andre, ved at formulere mig i:
Jeg mener, jeg synes, jeg ville gøre sådan og sådan.
I stedet for: du skal, man skal, du gør, du mener, som er meget angribende og somregel også udløser et modangreb..
Dertil vil jeg så sige OMG jeg kan blive vanvittig over indlæg hvor, at hvis jeg ikke er enig ig ytre min mening højt, så kan ts eller andre ikke læse at jeg er uenig men tager det som et personligt angreb..
Sidst men ikke mindst er jeg også virkelig træt af de her indlæg om at tonen er for hård, bla bla bla, nu har den debat været oppe ig vende 1000 og jeg synes måske det er på tide at vi kommer vi-de-re og ikke fortsætter i samme rille. Specielt hvis man ikke har noget konkret at komme med..
Hvis det skulle ske at jeg oplever nogen skriver noget det støder mig, tror jeg at jeg vil vælge at skrive en pb til personen, eller som jeg flere gange har gjort i en debat det løber løbsk skriver ' jeg har ikke mere at sige og synes vi skal lukke den her' afhængig af situationen..
Anmeld