Nogle med forstand på Protein-pulver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2014

L&V

Papillon skriver:

Det er da helt op til den enkelte!

Når man træner musklerne, vil man nedbryde protein, som kroppen skal bruge protein gennem kosten til at genopbygge og bygge mere på. Derfor er det særligt protein, man gerne indtager efter træning. For at få 25 g protein (hvad der ca. anbefales efter styrketræning til en person på 75 kg) kan man enten drikke ca. 700 ml mælk eller bruge ca. 30 g proteinpulver. Derfor er pulveret den lette løsning for mange

Derudover er jeg fuldkommen enig i, at en banan eller andet frugt kan være udmærket efter træning, da man typisk bruger en stor del af sine glykogendepoter

Jo jo bevares men nu spørger hun jo om erfaringer med protein pulver og i min optik er det total spild da man kan få det så let og naturligt på anden vis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2014

Papillon

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Jo jo bevares men nu spørger hun jo om erfaringer med protein pulver og i min optik er det total spild da man kan få det så let og naturligt på anden vis

Det var heller ikke ment som et angreb. Jeg opfattede bare ikke, at dit indlæg var udtryk for en holdning. For mig at læse virkede det som urokkelig fakta, at pulveret var spild af penge for alle og enhver, og det var jeg ikke enig i, så måtte lige give et pip med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.