Nogle med forstand på Protein-pulver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.854 visninger
21 svar
7 synes godt om
26. januar 2014

Miss-86

Jeg vil høre, om der er nogle af jer baby-brugere der har forstand på Proteinpulver?

Jeg træner meget, både BodyPump, Step, samt Cardio og styrketræning, dette gør jeg for at tabe mig.

Men jeg vil så høre jer om Proteinpulver i denne sammenhæng er en god eller en dårlig ide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2014

2børn2

Miss-86 skriver:

Jeg vil høre, om der er nogle af jer baby-brugere der har forstand på Proteinpulver?

Jeg træner meget, både BodyPump, Step, samt Cardio og styrketræning, dette gør jeg for at tabe mig.

Men jeg vil så høre jer om Proteinpulver i denne sammenhæng er en god eller en dårlig ide?

Kommer an på hvad du spiser ellers.??

Og kakaomælk efter træning skulle efter sigende være lige så godt. . Og smager bedre (taler af erfaring) ;-)

Vi skulle få nok igennem kosten medmindre man træner intensivt og på højt plan. .

Anmeld

26. januar 2014

B&J

det er en god ide så længe du ikke overdriver men hvorfor ikke bare spise proteinerne igennem din mad

Anmeld

26. januar 2014

Papillon

Jeg har brugt proteinpulver i forbindelse med styrketræning. Holder det dog på et minimum i øjeblikket pga. indhold af sødemidler og graviditet.

Jeg kan ikke se, hvad der skulle være i vejen for at bruge det som supplement i forbindelse med træning. Hvis du ønsker at tabe dig, skal du jo selvfølgelig være opmærksom på, at det også er energi og tæller i kalorieregnskabet. Fordelen ved proteinpulver er, at det er letoptageligt og kroppen er særligt modtagelig inden for de første 30 min. efter træning, så det er nemt lige at klare med pulveret. Jeg har lavet shake af ca. 30 g efter træning

Anmeld

26. januar 2014

Miss-86

Kommer an på hvad du spiser ellers.??

Og kakaomælk efter træning skulle efter sigende være lige så godt. . Og smager bedre (taler af erfaring) ;-)

Vi skulle få nok igennem kosten medmindre man træner intensivt og på højt plan. .

Jeg prøver at spise meget proteinholdigt og fedtfattigt, samt sukkerfrit - Derfor er kakao no-go for mig..
For ved godt, at det er godt efter træning.

Hvornår træner man på højt niveau?

Anmeld

26. januar 2014

Miss-86

Papillon skriver:

Jeg har brugt proteinpulver i forbindelse med styrketræning. Holder det dog på et minimum i øjeblikket pga. indhold af sødemidler og graviditet.

Jeg kan ikke se, hvad der skulle være i vejen for at bruge det som supplement i forbindelse med træning. Hvis du ønsker at tabe dig, skal du jo selvfølgelig være opmærksom på, at det også er energi og tæller i kalorieregnskabet. Fordelen ved proteinpulver er, at det er letoptageligt og kroppen er særligt modtagelig inden for de første 30 min. efter træning, så det er nemt lige at klare med pulveret. Jeg har lavet shake af ca. 30 g efter træning

Okay, er der meget sødemiddel i proteinpulver?
For jeg prøver at holde mig fra sukker

Anmeld

26. januar 2014

Miss-86

B&J skriver:

det er en god ide så længe du ikke overdriver men hvorfor ikke bare spise proteinerne igennem din mad

Det prøver jeg også så vidt muligt og det er ikke altid jeg har mulighed for at spise lige efter træning.. men det var også for at høre folks meninger/forslag..

Anmeld

26. januar 2014

Papillon

Miss-86 skriver:

Okay, er der meget sødemiddel i proteinpulver?
For jeg prøver at holde mig fra sukker

Jeg ved ikke, hvor meget der er i, men det er typisk sødet med sødemidler Du kan se det på ingredienslisten.

Anmeld

26. januar 2014

B&J

Miss-86 skriver:

Det prøver jeg også så vidt muligt og det er ikke altid jeg har mulighed for at spise lige efter træning.. men det var også for at høre folks meninger/forslag..

du behøver ikke kun efter træningen men hele dagen med protein

ellers ville jeg vælge http://www.bodylab.dk/shop/frontpage.html?gclid=CKzZvfm0nLwCFUtP3godKVMAjA

der kan man købe små prøver og smage om det er noget for en

jeg spiser det bare gennem min mad i løbet af hele dagen fordi jeg er ikke så god til at det der pulver man skal drikke

Anmeld

26. januar 2014

Noneother

Jeg drikker mig en low carb (godt til styrketræning) protein drik hver gang jeg har været nede og træne.

Det bliver jeg nødt til, da jeg ellers bare får sygt ondt i kroppen i op til en uge bagefter. -Ved godt at jeg sikkert ligeså godt kunne drikke en liter minimælk, men det trækker sgu ikke må jeg indrømme.

og ja. man kunne sikkert osse få det igennem kosten, men hvis man nu. Ligesom mig, er herre dårlig til at spise efter et skema, så er det en god måde at sikre sig at musklerne har det de skal ha´for at udvikle sig optimalt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.