Hus laaaangt ude på landet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2014

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

Okay.. Altså det Skønne var jo området, det var super dejlgt at bo væk fra "stress og jag", men trods det ville jeg ikke selv gøre det, det er for meget planlægning til mig, også når man tænker frem i tiden og når ungerne bliver ældre osv.. Kan ikke lide at være så afhængig af bil, transport og tid.. 

Kan tildels godt følge dig.. Men man skal lede længe efter hus med tilhørende bygninger og grund tæt på byerne i hvert fald heromkring... Vi har efterhånden været på udkig i flere år...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2014

isabellasmor

Anonym skriver:

Kan tildels godt følge dig.. Men man skal lede længe efter hus med tilhørende bygninger og grund tæt på byerne i hvert fald heromkring... Vi har efterhånden været på udkig i flere år...

Jamen der er jo mange der gør det, og trives i det. det er jo bare hvad man er for én. Men i hvert fald, Tænk langt ud i fremtiden inden valget ( det skal man jo selvf gøre ved et hvert huskøb) ... Men tænker især når man "isolere" sig på den måde  

Anmeld

26. januar 2014

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

Jamen der er jo mange der gør det, og trives i det. det er jo bare hvad man er for én. Men i hvert fald, Tænk langt ud i fremtiden inden valget ( det skal man jo selvf gøre ved et hvert huskøb) ... Men tænker især når man "isolere" sig på den måde  

Kan ik blive enig med mine tanker thats the problem... Men tak for input...

Anmeld

26. januar 2014

isabellasmor

Anonym skriver:

Kan ik blive enig med mine tanker thats the problem... Men tak for input...

Jamen selv tak. Det er jo også en stor beslutning held og lykke 

Anmeld

26. januar 2014

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

Jamen selv tak. Det er jo også en stor beslutning held og lykke 

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.