Er vi for forskellige ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.804 visninger
22 svar
13 synes godt om
25. januar 2014

Anonym trådstarter

Jeg er begyndt at tro at min kæreste og jeg er for forskellige. 

Vi har ikke de samme idealer. For ham handler det om at købe dyre ting og købe sig glad hvor jeg er en person som går op i at glæde andre og have det godt sammen. 

min kæreste (og resten af hans familie) snakker ALTID om hvad de vil have, købe osv. 

OG det er DYRE TING. Jeg er studerende og vi har derfor ikke råd til de ting. Men hav kan godt finde på at tage sig råd. Så må vi undvære andet vigtigt.....

et eksempel som jeg blev meget forarget over var hans mor. De har lige fået bygget et helt nyt hus for to År siden. Allerede nu er hun på kig efter et nyt hus som de kan få bygget fordi det andet ikke er godt nok. 

Jeg kan som sådan være ligeglad men det er ALTID det der bliver snakket om.

en helt anden ting er at min kæreste KUN tænker på ting som dækker HANS behov. Så er jeg ligemeget. 

Ligenu snakker han om en rejse med hans bror og far. Fint nok han vil rejse men ham og jeg har ALDRIG rejst sammen alene. 

jeg er ved at blive sindssyg i mit hoved af det. Det hele handler kun om penge. Han plejer ikke være SÅ slem. 

Vi vi har fælles økonomi, for det er vi nødt til hvis vi skal bo sammen. 

Han forslog så at vi skulle have hver sin økonomi fordi han er træt af at han ikke kan bruge sine egne penge. 

Dette vil betyde at jeg har 200 kr til mad max om måneden. 

vi har boet sammen i flere år og det har aldrig været et problem. han gik selv med til det da vi flyttede sammen. 

Jeg har sagt vi sagtens kan have hver sin økonomi men så vil det betyde jeg vil flytte for vil ikke bo i noget jeg ikke har råd til. 

DesudeN er det ham der har det største forbrug herhjemme. Jeg køber sjældent andet end mad til os. Aldrig til mig selv hvor han fx. Godt kan have impulskøb på 1000 kr. 

Jeg er måske urimlig ligenu men er bare så irriteret over det. 

Anmeld