Sukkersyge..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.866 visninger
24 svar
1 synes godt om
25. januar 2014

Anonym trådstarter

Jeg er ved at blive undersøgt for sukkersyge..

mine blidprøvetal var sidste gang meget høje, og skal derfor selvf til nye prøver snart!

kan jeg ha spist/drukket noget for at de tal var så høje? - glemte at spørge lægen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Er det i forbindelse med graviditet?

Din kost påvirker i høj grad dit blodsukker - så det kan godt give rt højt glukoseniveau i blodet, og det er det målingen hos lægen viser.

Når de tager en blodprøve, har de.mulighed for at lave en såkaldt "sladrehank" som kan vise dit blodsukker et stykke tid tilbage (spørg mig ikke hvordan )

Jeg håber det bedste for dig

Anmeld

25. januar 2014

Anonym trådstarter

AnjaM skriver:

Er det i forbindelse med graviditet?

Din kost påvirker i høj grad dit blodsukker - så det kan godt give rt højt glukoseniveau i blodet, og det er det målingen hos lægen viser.

Når de tager en blodprøve, har de.mulighed for at lave en såkaldt "sladrehank" som kan vise dit blodsukker et stykke tid tilbage (spørg mig ikke hvordan )

Jeg håber det bedste for dig

Nej jeg er ikke gravid.. 

Jeg var ved lægen i anden anledning - og fik det rigtig dårligt - og ved at besvime ..

han sagde de tal der normalt lå på 6 max 7 var mit på 12.2 tror jeg det var

Anmeld

25. januar 2014

Carina:-)

Anonym skriver:

Nej jeg er ikke gravid.. 

Jeg var ved lægen i anden anledning - og fik det rigtig dårligt - og ved at besvime ..

han sagde de tal der normalt lå på 6 max 7 var mit på 12.2 tror jeg det var

Det kommer ikke derop bare ved at spise usundt da en rask krop vil dække ind med insulin.

Så ja det er pænt højt,godt det er blevet opdaget da man mener at 200.000 går rundt med sukkersyge der ikke er opdaget og først bliver det ved f.eks en blodprop.

Livet er ikke slut med pga sukkersyge,og følger du retningslinierne kan du leve normalt 

Anmeld

25. januar 2014

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Det kommer ikke derop bare ved at spise usundt da en rask krop vil dække ind med insulin.

Så ja det er pænt højt,godt det er blevet opdaget da man mener at 200.000 går rundt med sukkersyge der ikke er opdaget og først bliver det ved f.eks en blodprop.

Livet er ikke slut med pga sukkersyge,og følger du retningslinierne kan du leve normalt 

Jeg har en svaghed for cola - så det har intet med det at gøre eller?

Anmeld

25. januar 2014

Anonym skriver:

Jeg har en svaghed for cola - så det har intet med det at gøre eller?

Det ville ikke komme så langt op pga cola hvis din krop producerede normal mængde insulin.

Jeg har sukkersyge og selv da det blev opdaget var det "kun" på 9 .

Blodsukker ligger imellem 4-8 sådan ca .Højest hvis du f.eks har drukket cola.

Men 12 er alt for højt og meget vigtigt du får gjort noget ved snarest.

Men fat mod-det er self et chock men der er masser af kyndig vejledning at få,og du er ikke alene 

Anmeld

25. januar 2014

Har du ingen symptomer haft?

Kvalme,ondt i maven,tisser mere,tørst,kløe forneden,træt?

Jeg havde selv ingen anden end svamp og det selv om demener jeg havde gået med det i 2 år .

Anmeld

25. januar 2014

Anonym trådstarter

Det ville ikke komme så langt op pga cola hvis din krop producerede normal mængde insulin.

Jeg har sukkersyge og selv da det blev opdaget var det "kun" på 9 .

Blodsukker ligger imellem 4-8 sådan ca .Højest hvis du f.eks har drukket cola.

Men 12 er alt for højt og meget vigtigt du får gjort noget ved snarest.

Men fat mod-det er self et chock men der er masser af kyndig vejledning at få,og du er ikke alene 

Hvordan tjekker de mere præcis ud over de prøver??

er bare rigtig bange for sådan nogle ting og det gør mig så ked af det

Anmeld

25. januar 2014

Anonym trådstarter

Har du ingen symptomer haft?

Kvalme,ondt i maven,tisser mere,tørst,kløe forneden,træt?

Jeg havde selv ingen anden end svamp og det selv om demener jeg havde gået med det i 2 år .

Tisser meget gør jeg, vidste dog ikke det havde noget med det at gøre. Har hovedpine hver dag og efter 20 udvikler det sig som regel til migræne..

jeg har i et par år døjet med vis jeg ikke får maD i 3-4 timer så begynder jeg ryste og få det ufattelig dårlig, og til sidst besvimer jeg. er det et symptom?

Anmeld

25. januar 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvordan tjekker de mere præcis ud over de prøver??

er bare rigtig bange for sådan nogle ting og det gør mig så ked af det

Og så er jeg ufattelig glemsom - det sagde han os var sympton

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.