Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
anjamichell@gmail.com skriver: SOS: Skal trykket på en konfirmandsalmebog være navn og konfirmationsdato ELLER navn og fødselsdato?? Og har hver konfirmand egen salmebog eller var det kun førhen??
SOS: Skal trykket på en konfirmandsalmebog være navn og konfirmationsdato ELLER navn og fødselsdato?? Og har hver konfirmand egen salmebog eller var det kun førhen??
På min salmebog står der også "kun" mit fulde navn.
Jeg fik den om morgenen inden kirken (:
SjeBets skriver: Tror det er meget forskelligt om man får en, vi har aldrig brugt det i min familie, og nu er de yngre generationer begyndt at sige nej tak til konfirmationen.
Tror det er meget forskelligt om man får en, vi har aldrig brugt det i min familie, og nu er de yngre generationer begyndt at sige nej tak til konfirmationen.
på min stod der navn og efternavn og den dag jeg blev konfirmeret
Navn og konfirmationsdato er vist almindeligst, men du kan spørge i butikken, hvor du bestiller den.
Jeg har ikke set salmebøger på gavebordet til konfirmationer i mange år - mine egne børn fik heller ikke og har ikke efterspurgt det/ønsket det.
anjamichell@gmail.com skriver: Det får mine børn ikk selv lov til at vælge
Det får mine børn ikk selv lov til at vælge
Så er der da ikke meget konfirmation over det - meningen bag er jo, at den unge selv bekræfter sin dåb?
B&J skriver: på min stod der navn og efternavn og den dag jeg blev konfirmeret
Det samme her..
Til ts: Jeg troede egentlig ikke det var brugt så meget længere...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128