En lorte morgen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2014

MorTilEn2013Dreng

dine følelser er helt naturlige og du er ikke følelses kold. Og gu fanden er det uretfærdig og i skal nok få lov til at blive forældre igen når i er klar til det stort herfra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2014

LilleLene

grinny skriver:

Øv, lige nu har jeg bare en af de her lorte morgener hvor alt bare ser så sort ud 

Jeg savner ham   Hvor er det dog meningsløst at vi ikke måtte få ham med hjem  Jeg kan slet ikke forstå det, kan slet ikke acceptere det!!

Lorte liv! Lorte verden! 

Jeg er kommet til et punkt hvor jeg slet ikke kan glæde mig på andres vegne når de er/bliver gravide. Jeg føler at der er ingen andre end mig og min kæreste der fortjener at blive forældre! Jeg hader at være så følelseskold over for andres glæde!

Isaac, jeg ville give alt for at få dig tilbage  Om jeg skulle leve resten af livet i fattigdom ville det stadig være bedre hvis bare du var her  

Kunne ikke forestille mig noget værre... Sidder helt og tuder over at læse dine indlæg

har lyst til at kramme dig over det hele og give dig alt lykke og glæde i verden

Anmeld

24. januar 2014

grinny

LilleChelle skriver:

Org, det gør mig så ondt at du skal have det så skidt  

Ingen ord er store nok til at bekæmpe den smerte i går igennem 

Men et stort skal du have. 

btw. Fandt de nogensinde ud af hvad der var galt? 

Der er ca. 4 uger endnu inden vi får svar

Anmeld

24. januar 2014

LilleChelle

grinny skriver:

Ohh -tager det virkelig så lang tid  

Anmeld

24. januar 2014

Annette A

Alt hvad du føler lige nu er du fuldt ud berettiget til. Selvfølgelig kan du ikke glæde dig over andres liv når du selv har oplevet det allerværste.

Det er så hamrende uretfærdigt at I har mistet jeres barn og det burde aldrig ske for nogen overhovedet. Selvfølgelig er livet noget lort når man har oplevet det som I har og hvornår og hvordan det bliver bedre har jeg ingen anelse om.

Håber af hele mit hjerte I kommer igennem dette og jeres smukke søn får søskende som kan gøre livet værd at leve for jer.

Tanker til jer i denne frygtelig hårde tid.

Anmeld

24. januar 2014

LinLin

grinny skriver:

Håber det går så hurtigt! Vi ventede 5 mdr (!) på svar på vores obduktion... De havde sagt vi skulle regne med 3...

Og i øvrigt er det helt legale følelser og tanker du har!

Anmeld

24. januar 2014

Michella2

24. januar 2014

M &.I

grinny skriver:

Øv, lige nu har jeg bare en af de her lorte morgener hvor alt bare ser så sort ud 

Jeg savner ham   Hvor er det dog meningsløst at vi ikke måtte få ham med hjem  Jeg kan slet ikke forstå det, kan slet ikke acceptere det!!

Lorte liv! Lorte verden! 

Jeg er kommet til et punkt hvor jeg slet ikke kan glæde mig på andres vegne når de er/bliver gravide. Jeg føler at der er ingen andre end mig og min kæreste der fortjener at blive forældre! Jeg hader at være så følelseskold over for andres glæde!

Isaac, jeg ville give alt for at få dig tilbage  Om jeg skulle leve resten af livet i fattigdom ville det stadig være bedre hvis bare du var her  

sender dig en Stor kram

er ked af det . jeg kan godt forstille mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.