En lorte morgen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2014

E.J.mor.

grinny skriver:

Vi ved ikke hvad der er sket endnu.

Havde ikke mærket liv om onsdagen d. 18/12 og en skanning viste at hans hjerte bare var holdt op med at slå. Fødte ham d. 22/12 - helt perfekt dreng, 3410 g. og 53 cm. 

Jamen jeg er helt tom for ord fuldstændig

for sata. da os

aiiiiiiii totalt mavepine nu, er så super ked af det på dine vegne,intet kan hjælpe lige nu jeg siger.

andet end jeg håber du har super meget støtte i din familie og venner mm, og får den rette hjælp.

ejjjjj.....kæmpe kram og  varme fra mig af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2014

MariaKyedDK

grinny skriver:

Øv, lige nu har jeg bare en af de her lorte morgener hvor alt bare ser så sort ud 

Jeg savner ham   Hvor er det dog meningsløst at vi ikke måtte få ham med hjem  Jeg kan slet ikke forstå det, kan slet ikke acceptere det!!

Lorte liv! Lorte verden! 

Jeg er kommet til et punkt hvor jeg slet ikke kan glæde mig på andres vegne når de er/bliver gravide. Jeg føler at der er ingen andre end mig og min kæreste der fortjener at blive forældre! Jeg hader at være så følelseskold over for andres glæde!

Isaac, jeg ville give alt for at få dig tilbage  Om jeg skulle leve resten af livet i fattigdom ville det stadig være bedre hvis bare du var her  

det er også bare så uretfærdigt hvad er meningen dog... det gør mig så frygtelig ondt- der findes ingen ord for sådan en tragedie. 

Anmeld

24. januar 2014

FamilenStorm

grinny skriver:

Øv, lige nu har jeg bare en af de her lorte morgener hvor alt bare ser så sort ud 

Jeg savner ham   Hvor er det dog meningsløst at vi ikke måtte få ham med hjem  Jeg kan slet ikke forstå det, kan slet ikke acceptere det!!

Lorte liv! Lorte verden! 

Jeg er kommet til et punkt hvor jeg slet ikke kan glæde mig på andres vegne når de er/bliver gravide. Jeg føler at der er ingen andre end mig og min kæreste der fortjener at blive forældre! Jeg hader at være så følelseskold over for andres glæde!

Isaac, jeg ville give alt for at få dig tilbage  Om jeg skulle leve resten af livet i fattigdom ville det stadig være bedre hvis bare du var her  

Anmeld

24. januar 2014

Loa

Det er SÅ uretfærdigt!! Og alle dine følelser er helt legale lige nu.
Tror ikke man på nogen måde kan sætte sig ind i hvordan du har det, medmindre man har prøvet det selv.

Føler SÅ meget med jer!!!

Anmeld

24. januar 2014

JH12

dine følelser er helt forståelige.
Kæmpe kram

Anmeld

24. januar 2014

BrightStar

Hvor gør det mig forfærdeligt ondt på jeres vegne! :-(

Vi mistede desværre også en lille dreng, han kunne snart være blevet 5 år, hvis vi ikke havde mistet ham da han var 7 uger. :-(
Jeg er så glad for, at vi det mindste nåede at få lidt tid med ham, og vi har nogle gode og hyggelige stunder at se tilbage på. I nåede jo aldrig, at møde jeres lille dreng imens han var i live. Det rører mig dybt, hver gang nogen mister et barn og det er enhver forælders værste mareridt!

Så jeg kender alt til smerten og det er så forfærdeligt.

Vi har efterfølgende fået en sund og rask dreng, som bliver 4 år om lidt. Så det kan lade sig gøre! Men graviditeten og de første uger efter han var født var et mareridt! Jeg kunne ikke give slip på det her lille vidunder, i frygt for at miste ham også.

Igen, det gør mig så ondt! Og dine følelser er helt normale, i har mistet en smuk lille dreng og samtidigt så er alle jeres drømme og forventninger omkring det her lille vidunder blevet revet itu.

Anmeld

24. januar 2014

Leonora

Åhhhhhh sødeste dig .
Det er bare så unfair.

Får du noget hjælp?? Ellers kan jeg anbefale en fantatisk psykolog.
Du har brug for at tale med en der kan hjælpe dig igennem din sorg.

Jeg lover at du kommer ud på dem anden side og lærer at leve med sorgen og finde glæde igen.

Kæmpe kram fra mig

Anmeld

24. januar 2014

Trekløver(:

Det gør mig så ondt og er sikker på dine følelser er helt naturlige.

Kæmpe

Anmeld

24. januar 2014

bøllen

Hvor er det uretfærdigt - ingen burde mistet sine børn

Kæmpe kram.

Anmeld

24. januar 2014

grinny

Leonora skriver:

Åhhhhhh sødeste dig .
Det er bare så unfair.

Får du noget hjælp?? Ellers kan jeg anbefale en fantatisk psykolog.
Du har brug for at tale med en der kan hjælpe dig igennem din sorg.

Jeg lover at du kommer ud på dem anden side og lærer at leve med sorgen og finde glæde igen.

Kæmpe kram fra mig

Vi får hjælp af en psykolog, men min jordemoder har også bare været helt fantastisk til at give os nogle ekstra timer efter fødslen og dem på fødegangen står stadig, her 5 uger efter, til rådighed hvis jeg har brug for dem.

Der gik lang tid før hjælpen kan ordenligt i gang, men kan slet ikke klare over den efter vi har fået den 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.