At gå meget op i udseende??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2014

Clisolka

Mor og meget mere skriver:

Min mand er nu kønnest uden...

Haha også min 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2014

Isabella_mor

jeg går op i mit udseende ja... men ikke sådan at jeg oversminker mig, går i sol og får falske øjenvipper og negle og extensions osv.. jeg kan godt lide at mit ansigt ser godt ud, at jeg ikke har bumser og urenheder, så derfor går jeg op i at bruge nogle gode produkter til det.. samt at bruge makeup som fremhæver og ser naturlig ud..... 

jeg har et eksempel på hvordan jeg gør...

da jeg desværre har tendens til at få en til to bumser som er rigtig svære at slippe af med... (det er vel noget hormonelt) og så har jeg også nogle røde pletter,, jeg mistænker det for at være blodsprængninger, og så er jeg også begyndt at blive lidt mat under øjnene...

nu har jeg så ikke pandehår længere.. men jeg synes det hjælper at bruge lidt concealer, foundation, lidt pudder til at jævne det ud med, og noget rouge til at fremhæve kinderne og så en anden slags rouge til at fremhæve kindbenene med.. øjenskygge i neutrale brune farver.. og så ellers bare en mascara... og læbepomade  

og ellers med tøj, jo jeg vil da gerne klæde mig godt.. det handler jo om hvad jeg føler mig tilpas i.. jeg går altid i sort.. og jeg klæder mig som jeg har gjort i mange år.. mange tror også jeg er 18 - 19 år..  jeg er 27..!!!  så jeg skal nok snart prøve noget nyt... 

mht at være "grim" foran min kæreste.. det kan ikke undgås da jeg ligner en idiot når jeg sover.. intet kan overgå det.. ^_^ og han står op en del timer før mig så det er jeg jo vant til.. og jeg kan godt handle uden makeup. men så føler jeg mig bare smadret... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. januar 2014

lucas<3

jeg har aldrig lært og gå med det.

kan ikke ligge noget som helst. er virkelig en klovn til det..

Anmeld

26. januar 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria
Isabella_mor skriver:

jeg går op i mit udseende ja... men ikke sådan at jeg oversminker mig, går i sol og får falske øjenvipper og negle og extensions osv.. jeg kan godt lide at mit ansigt ser godt ud, at jeg ikke har bumser og urenheder, så derfor går jeg op i at bruge nogle gode produkter til det.. samt at bruge makeup som fremhæver og ser naturlig ud..... 

jeg har et eksempel på hvordan jeg gør...

da jeg desværre har tendens til at få en til to bumser som er rigtig svære at slippe af med... (det er vel noget hormonelt) og så har jeg også nogle røde pletter,, jeg mistænker det for at være blodsprængninger, og så er jeg også begyndt at blive lidt mat under øjnene...

nu har jeg så ikke pandehår længere.. men jeg synes det hjælper at bruge lidt concealer, foundation, lidt pudder til at jævne det ud med, og noget rouge til at fremhæve kinderne og så en anden slags rouge til at fremhæve kindbenene med.. øjenskygge i neutrale brune farver.. og så ellers bare en mascara... og læbepomade  

og ellers med tøj, jo jeg vil da gerne klæde mig godt.. det handler jo om hvad jeg føler mig tilpas i.. jeg går altid i sort.. og jeg klæder mig som jeg har gjort i mange år.. mange tror også jeg er 18 - 19 år..  jeg er 27..!!!  så jeg skal nok snart prøve noget nyt... 

mht at være "grim" foran min kæreste.. det kan ikke undgås da jeg ligner en idiot når jeg sover.. intet kan overgå det.. ^_^ og han står op en del timer før mig så det er jeg jo vant til.. og jeg kan godt handle uden makeup. men så føler jeg mig bare smadret... 

Det kommer nok til at lyde lidt mærkeligt, men du har altså en utrolig pæn mund!  

Anmeld

26. januar 2014

TNBC

lucas<3 skriver:

jeg kan heller ikke. er også virkelig en klovn til det. Jeg synes altid det ser forkert ud når jeg gør det

Anmeld

26. januar 2014

Isabella_mor

Demosan skriver:

Det kommer nok til at lyde lidt mærkeligt, men du har altså en utrolig pæn mund!  

Haha tak  

Anmeld

26. januar 2014

Laulund87

Mor og meget mere skriver:

Min mand er nu kønnest uden...

Hvordan ved du det?

Anmeld

26. januar 2014

CarinaSB

Anonym skriver:

Gør i det? Kan i godt tage ud og handle uden make-up?

Hvordan og hvorledes har i det med at være "grimme" overfor jeres partner, og hvordan ser i ud på arbejdet? 

Jeg ser som regel sådan her ud hverdag .. 

En smule maraca og en lys brun øjenskygge .. og det er det .. dog er håret lidt længere og bare i en heste hale eller knold ..  Men kan godt tage dage hvor jeg intet har på og håret løst :)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. januar 2014

Clisolka

lucas<3 skriver:

Ja jeg kan bestemt heller ikke 

Da jeg var yngre ville mine veninder altid stadse mig ud til fester, men jeg bryder mig ikke om det - og det er der faktisk mange der har svært ved at respektere. "Jaaaamen jeg skal lige prøve..." 

Anmeld

28. januar 2014

mogms

Ja jeg kan bestemt heller ikke 

Da jeg var yngre ville mine veninder altid stadse mig ud til fester, men jeg bryder mig ikke om det - og det er der faktisk mange der har svært ved at respektere. "Jaaaamen jeg skal lige prøve..." 

Åhh ja det har jeg også prøvet. Og er blevet trukket med i en eller anden butik til sminking.

Har set mig i spejlet og sagt nøøj hvor fint, og gået direkte hjem og har fjernet det fra mit fjæs, og det var lige meget om det var en veninde der lagde det eller en top prof, med alle de gode forslag osv.

Jeg synes altid at det har set så sært ud i mit fjæs og jeg har bedst med at ligne mig selv. Med små rynker og alle de andre småfejl, jeg ser som charmen i et ansigt. Inkl. Træthed.

Rent faktisk synes jeg at det  der ofte skjules med makeup er faktisk det der gør ansigter levende. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.