Anonym skriver:
Det er kommet hen af vejen. Men ja efter jeg har fået smerter og vores hverdage er forandret. Samt andre ting som børn der spiller ind. Det er rigtigt hårdt og opslidende det her. Jeg ved ikke hvor kæden er hoppet af, vi plejer at klare vores kriser men denne tvivler jeg stærkt på. Jeg kan mærke det slider for meget på mig, og har ikke recourserne til det pga smerterne. Vi kan ikke snakke om det, han lukker i som en østers. Så ved ikke om han går med noget , men han har det ikke godt i øjeblikket. Tror dog det skyldes arbejde. Problemet er han ikke snakker med mig og søger ikke hjælp. Så føler jeg står alene og tvunget til at træffe en løsning. Netop fordi jeg ikke kan klare det bl.a pga smerterne og følger.
Det er super hårdt at være kroniker, men det er også super hårdt at være pårørende til en kroniker.
Jeg ved fra min kæreste at han mange gange lader være med at bede om hjælp fordi han ikke vil give mig for stor belastning oveni min smerter.
Så tænker det måske kan være det der og ligger?
Hvad med at skrive et brev til din kæreste hvor du ligger alle kortene på bordet. Og så håbe at han vil lukke op for posen.
For hvis han ikke har det godt i øjeblikket gør det det jo heller ikke nemmere for jer.
Men i er nødtil at snakke om tingene. For ellers går det kun en vej.
Anmeld