Og fordi jeg har brugt for luft. Føler min verden falder fra hinanden. Hvilket den også gør. Har kendt min mand i 21 år og har klaret div op & nedturen, men må se i øjnene at denne klare vi nok ikke. Jeg ved ihvertilfald ikke hvordan
Vores liv har budt på mange forskellige ting, det værste nok mine kroniske smerter som har kostet mig meget. Og i sidste ende nok også vores ægteskab. Vi er noget til et punkt hvor vi bare slet ikke kan kommunikere. Min mand lukker i og er tavs som graven. Jeg har så ondt i min sjæl, at jeg snart ikke ved hvor jeg skal gøre af mig selv. Jeg spiser intet. Er så ked og frustreret over at gå i tavshed. Den ene dag hedder den skilsmisse, men så snart jeg nævner lejlighed, salg af hus mm så vil han pludselig kæmpe . Og siger der er han ikke endnu. Men når jeg prøver at starte en dialog lukker han i. Og nu ved jeg simpelhent ikke hvad jeg stiller op. Har ingen at snakke med Omkring det hele. Og min mave er en kæmpe knude. At gå i det uvisse og ikke vide hvad der skal ske er så umenneskeligt hårdt. Føler Mig så alene og kan næsten ikke være i min krop .
Tak fordi du læste så langt
Anmeld