Er det noget der er kommet i forbindelse med at du er blevet kroniker?
Jeg er selv kroniker. Har dog været det i de 3 ud af 4 år kæresten og jeg har været sammen nu.
Men ved hvor meget det kan ødelægge og hvor hårdt det kan være.
Jeg kan til tider og være enormt frustreret fordi jeg føler mig ensom og uforstået. Men det ligger oftes i hvordan jeg har det på den psykiske plan.
Kæresten og jeg har været rigtig tæt på at smide håndklædet i ringen mange gange. Og det ligger ligeså meget i at vi begge fejler noget.
Og selvom vi forstår hinanden 99 procent af tiden. Og kan give hinanden plads. Kan det stadig være hårdt for os begge.
Kan din man evt. Brænde inde med nogle ting omkring at du er blevet kroniker?
Jeg ved fra min kæreste at det nogen gange kan være rigtig hårdt for ham at jeg er kroniker. Ikke kun pga de ting jeg ikke kan men også fordi han elsker mig og ikke kan gøre noget for at fjerne min smerte.
Her er vi heldigvis rigtig gode til at snakke sammen. Og det er også grunden til vi stadig er sammen.
Det er vigtigt i får snakket om tingene, så derfor er du nødtil at få sagt til din mand at hvis han ikke vil snakke om tingene er det eneste alternativ at i må skilles.
For ingen skal gå og være ulykkelig i et forhold.
Det at du skal gå med de ting før også dine smerter værre fordi du ikke har samme overskud til dem.
Håber i finder ud af det
Anmeld