Hva' i hede hulan er det?? (Billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2014

gokkelok

Det ligner rigtig meget nældefeber. Det kommer lige pludselig, spreder sig og klør!

Tag en allergitablet (hvis du har sådan en liggende). Hvis det ikke virker indenfor de næste 2 dage, så tag til lægen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2014

Muhmi

Fuglemor skriver:

Mine hænder ser sådan ud når jeg ikke passer på og har vanter på. Når jeg får kulde og frost på dem ender de med at se sådan ud

Okay.. Det er ret ubehageligt, har aldrig oplevet det før, men har ALTID været meget sart overfor kulde og får tørre pletter på overarme når det er frost og da jeg var barn sprækkede min hud på fingerne så slemt at det blødte og det var alle fingrene men det voksede jeg fra...

Anmeld

19. januar 2014

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Muhmi skriver:

Okay, godt du sagde det, for skulle lige til at gøre det haha Så stiller jeg den lige fra mig igen

God bedring med dig.

Ved jo hvor meget det svier. 

Anmeld

19. januar 2014

Muhmi

gokkelok skriver:

Det ligner rigtig meget nældefeber. Det kommer lige pludselig, spreder sig og klør!

Tag en allergitablet (hvis du har sådan en liggende). Hvis det ikke virker indenfor de næste 2 dage, så tag til lægen

Jeg har ingen antihistaminer liggende da jeg ikke er allergisk, normalt... Nældefeber?? Må jeg lige slå op

Anmeld

19. januar 2014

Muhmi

sommerbarn<3 skriver:

God bedring med dig.

Ved jo hvor meget det svier. 

Taaaak 

Anmeld

19. januar 2014

Fuglemor

Muhmi skriver:

Okay.. Det er ret ubehageligt, har aldrig oplevet det før, men har ALTID været meget sart overfor kulde og får tørre pletter på overarme når det er frost og da jeg var barn sprækkede min hud på fingerne så slemt at det blødte og det var alle fingrene men det voksede jeg fra...

Det døjer jeg desværre også med og har altid gjort det. Men det er da godt nok underligt sådan som det er kommet ved dig

Anmeld

19. januar 2014

Maja88

Muhmi skriver:

Tror det er grundet du har vasket meget fingre..

Har du brugt håndsprit?? Jeg får det nogengange på mit arbejde

Anmeld

19. januar 2014

Muhmi

Fuglemor skriver:

Det døjer jeg desværre også med og har altid gjort det. Men det er da godt nok underligt sådan som det er kommet ved dig

Ja det synes jeg godt nok også... Har du det med fingrene?? For DET har givet mig ar på sjælen og er SÅ glad for at jeg ikke har det mere, for det var så smertefuldt! Jeg kunne jo ingenting om vinteren med mine hænder da jeg var barn... 

Anmeld

19. januar 2014

Muhmi

Maja88 skriver:

Tror det er grundet du har vasket meget fingre..

Har du brugt håndsprit?? Jeg får det nogengange på mit arbejde

Nej har ikke brugt håndsprit i dag... Bruger det sjældent fordi det tørrer min hud

Anmeld

19. januar 2014

Fuglemor

Muhmi skriver:

Ja det synes jeg godt nok også... Har du det med fingrene?? For DET har givet mig ar på sjælen og er SÅ glad for at jeg ikke har det mere, for det var så smertefuldt! Jeg kunne jo ingenting om vinteren med mine hænder da jeg var barn... 

ja hvis ikke jeg passer på. Når først der går hul gør det vildt ondt og kan ikke bruge dem Ret meget. Og skal passe på med hvad jeg gør.

ved ikke om det også er værre fordi jeg altid har vasket hænder meget. Ikke så slemt som hvis man har en sygdom, men har altid gjort det meget. Så huden er mere sart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.