Hva' i hede hulan er det?? (Billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2014

Muhmi

sommerbarn<3 skriver:

Det ligner det jeg har hver vinter. Har det i mildere grad om sommeren.

Det kom også fra den ene dag til den anden.

Min er vandeksem, siger lægen, og bliver værre hvis jeg vasker meget hænder, har dem meget i vand ved dels rengøring eller er meget ude i koldt vejr.

Jeg har vasket ret meget hænder i dag, så det kan måske godt være det  Men kan man godt bare pludselig få det, altså når man tænker på at jeg aldrig har haft det før?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2014

Kløver

Sådan. Ser mine hænder ofte ud om vinteren. Hjælper med en god creme

Anmeld

19. januar 2014

Annemette07

Muhmi skriver:

Kom dit også sådan pludseligt ud af den blå luft og spredte sig så hurtigt?

Ja var med min storebror til gymnastik da mine forældre ikk kunne passe mig og på den time gik den fra normal til kæmpe, og det kløede og gjorde en smule ondt(nok fordi den var så stor) men dagen efter var der intet at se :-)

Anmeld

19. januar 2014

Muhmi

Annemette07 skriver:

Ja var med min storebror til gymnastik da mine forældre ikk kunne passe mig og på den time gik den fra normal til kæmpe, og det kløede og gjorde en smule ondt(nok fordi den var så stor) men dagen efter var der intet at se :-)

Nice, ok, så må jeg igang med cremen

Anmeld

19. januar 2014

Muhmi

Maja84 skriver:

Sådan. Ser mine hænder ofte ud om vinteren. Hjælper med en god creme

Har smurt tre gange med en meget fed creme og det har da også hjulpet lidt, men jeg må bare blive ved så

Anmeld

19. januar 2014

M &.I

Muhmi skriver:

Jeg kan altså ikke liiige regne ud hvad det her er? Begyndte ligeså stille at få VIRKELIG tør og rød hud på hænderne tidligere.. Først lidt ved tommelfingeren på højre hånd og så spredte det sig ellers ret hurtigt (1 time) til over knoerne, de øverste led og det samme på den anden hånd...

Jeg er ikke allergisk overfor andet end nikkel og det har jeg ikke været i kontakt med, da jeg jo er allergisk, så ejer det ikke... Men hvad sker der? Det gør ondt og kløer, men det er ikke rart at klø i... Jeg har smurt det tre gange med decubal men det forsvinder ikke, så det er jo ikke bare tør hud...

Dårlige billeder I know, men der hvor der er ujævnheder i farverne ER der ujævnheder Og det var meget værre tidligere, meget rødt...

gøre det ondt at vaske hånd??

Anmeld

19. januar 2014

Muhmi

I&M skriver:

gøre det ondt at vaske hånd??

Ja det svier...

Anmeld

19. januar 2014

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Muhmi skriver:

Jeg har vasket ret meget hænder i dag, så det kan måske godt være det  Men kan man godt bare pludselig få det, altså når man tænker på at jeg aldrig har haft det før?

Ja, mit kom jo også bare lige pludselig.

Hvis det ikke går væk hurtigt kan du få hormoncreme mod til. Det har jeg fået nogen gange. 

Men prøv at undgå at vaske hænder så meget og evt smør med locobase. Det er den eneste creme som hjælper mig.

Anmeld

19. januar 2014

M &.I

Ja det svier...

ligesom mig jeg har det og det svier meget når jeg vasker den .. smut til læge imorgen så hun giver dig recep af creme...   jeg får den kun om vinter...

Anmeld

19. januar 2014

M &.I

ja locobase er god det har jeg..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.